Stiri din piata farma

Ministrul Sanatatii anunta vesti bune pentru studentii universitari din domeniul medical.     Ministrul Sanatatii, Prof. Dr. Florian Bodog va solicita Guvernului Romaniei majorarea locurilor in universitatile de medicina si farmacie in functie de posibilitatea acestora de pregatire a studentilor, numarul inscrierilor la concursul de rezidentiat si nevoile existente in unitatile sanitare teritoriale.   “Anul acesta vrem sa pregatim mai multi specialisti pentru ca, realitatea din sistem, ne arata ca este nevoie de medici specialisti tineri in spitale. Voi propune primului ministru suplimentarea locurilor la Rezidentiat, pe baza solicitarilor realizate de universitati si studenti, dar si in baza experientei din ultimii ani”, a declarat ministrul BODOG.   De asemenea, se dezbat planuri pentru a oferi oricarei institutii de invatamant superior medical publica posibilitatea de a organiza si sustine concursul de Rezidentiat si oportunitatea tinerilor studenti de a merge la practica pe parcursul anilor de Rezidentiat in spitalele de stat ale tari, cu speranta ca vor fi determinati dupa 3-4 ani de practica sa lucreze intr-o astfel de unitate. Concursul de rezidentiat de anul acesta pentru domeniile medicina, medicina dentara si farmacie va fi organizat duminica, 19 noiembrie 2017 si se va desfasura in 6 centre universitare: Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Targu Mures si Timisoara. In luna octombrie se vor afisa pe site-ul www.rezidentiat.ro numarul locurilor disponibile, metodologia, conditiile de participare si numarul posturilor disponibile. Sursa: www.Paginamedicala.ro In curand telefonul mobil va putea masura tensiunea arteriala.     Potrivit celor de la Apple a fost obtinut un brevet pentru a transforma un Iphone intr-un device de monitorizare a sanatatii. Nu se stie cand va fi lansat insa acesta va masura...

Cautam Expert in accesarea fondurilor europene!

WinSoft Suport isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in accesarea fondurilor europene, iar tu ai putea fi aceea. Daca ti se potriveste descrierea, te invitam sa ne povestesti despre proiectele pe care le-ai implementat. Nivel cariera: 2-5 ani Program job: full time Cerinte: • Studii superioare finalizate (studii in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene); • Certificari in domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achizitii Publice, etc.); • Minim 4 ani experienta in aplicarea si gestionarea fondurile europene in domeniul IT; • Experienţă OBLIGATORIE in domeniul consultanței pentru accesarea fondurilor europene: intocmire cereri de finantare, derulare proceduri de achizitii, intocmire cereri de plata/rambursare etc. • Lb. engleza – nivel avansat; • Permis conducere – categoria B; • Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si negociere; • Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene; • Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate. Responsabilitati: • Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor; • Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului; • Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila; • Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc. • Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor; • Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare; • Evaluarea eligibilitatii proiectelor; • Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare; • Organizarea procedurilor de...

Dam startul la un stil de viata sanatos!

Pentru ca ne place sa fim sanatosi, activi si la moda, organizam un concurs prin care poti castiga Bratara Fitness Monitor Black. Concursul se desfasoara exclusiv pe platforma de socializare Facebook, incepand de astazi, iar pentru a intra automat in extragere trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi: Like paginii noastre de facebook si Share la postarea campaniei. Gadget-ul oferit ca premiu este creat special pentru a te ajuta sa imbuntatesti si sa monitorizezi activitatea fizica depusa pe parcursul zilei. O bratara eleganta care poate fi asortata la orice tinuta, dar si un ajutor in diminetile grele. Poate fi folosita ca si alarma, fiind prevazuta cu un sistem de vibratie. Este rezistenta la apa si functioneaza in stand-by pana la 30 de zile. Bratara este compatibila cu dispozitive mobile ce au o versiune de Android 4.4 sau mai noi. Concursul se finalizeaza in data de 30 iunie 2017, iar castigatorul va fi extras prin RandomOrg si anuntat pe pagina de facebook WinSoft Suport. Regulament campanie Cu WinSoft Suport te mentii in...

Sfaturi pentru a va feri de amenintarea cibernetica

„Ameninţarea cibernetică de tip ransomware WannaCryptor criptează datele utilizatorilor şi apoi solicită recompensă. În timp ce ransomware-ul convenţional, una dintre cele mai prolifice ameninţări ale momentului, se răspândeşte prin emailuri cu documente periculoase ataşate, browser-e şi exploit-uri în aplicaţiile web, atacul de astăzi foloseşte o vulnerabilitate prezentă în majoritatea versiunilor sistemului de operare Windows. Vulnerabilitatea MS17-010 permite atacatorului să ruleze cod periculos pe un computer vulnerabil şi să folosească acel cod pentru a infecta sistemul cu ransomware fără ca cineva să acceseze linkuri sau să deschidă emailuri infectate”, potrivit datelor comunicate de compania românească Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de soluţii de securitate IT. Avand in vedere riscurile la care computerele dumneavoastra sunt expuse ca urmare a atacurilor cibernetice (WannaCry), va rugam frumos sa acordati atentie maxima urmatoarelor aspecte: • nu deschideti atasamente ale emailurilor provenite de la necunoscuti; • asigurati-va ca sistemul de operare (Windows) are aplicate toate update-urile si acceptati actualizarea Windows, care va fi propusa in mod automat. Pe linkul de mai jos găsiți patch-ul CRITIC MS17-010 de la Microsoft care trebuie instalat pe stații si servere. In urma instalării necesita repornire. Sunt mai multe versiuni de fișier funcție de sistemul de operare, se vor descărca si instala cele care se aplica: https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx • actualizati programul antivirus; • daca intalniti un fisier pe care nu il mai puteti accesa, va rugam sa anuntati de urgenta responsabilii IT din farmacia dumneavoastra sau reprezentantii WinSoft Suport; • in cazul nefunctionarii aplicatiilor de gestiune farmaceutica va rugam sa va adresati echipei de Suport sau reprezentantilor regionali; • realizati salvarea datelor pe stick-uri sau...

IT Support Specialist

Esti pasionat si ai experienta in domeniul It? WinSoft Suport este in cautarea unui Specialist Suport It. Cerinte: o Persoana organizata si orientata catre rezultate; o Capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii; o Cunostinte in domeniul economic (financiar-contabilitate); o Cunostinte in domeniul IT (operare, sisteme de operare, configurari retele de calculatoare, baze de date); o Studii superioare absolvite sau in curs (profil economic sau tehnologia informatiei); o Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa; o Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor. Avantaj: o Cunostinte MYSQL, SQL; o Experienta anterioara cu solutii informatice de gestiune (implementare, operare, suport). Descrierea jobului: o Acorda suport de tip help-desk (telefonic, e-mail, messenger, remote) sau prin deplasare la sediul clientilor pentru solutiile dezvoltate de companie; o Asigura instalarea echipamentelor periferice necesare functionarii solutiilor dezvoltate de companie; o Testeaza fluxurile configurate in aplicatii; o Creeaza proceduri de lucru si instructiuni de utilizare a...

Cardul de sanatate inlocuit de cartea de identitate?

Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate a declarat ca va circula in continuare cartea de identitate si cardul national de sanatate, in paralel. Se presupune, pana in anul 2020, o data cu aparitia noilor carti electronice de identitate, se va substitui prezenta cardului de sanatate. Suntem informati ca aceasta inlocuire nu este o noutate, fiind precizata inca din 2006, de la aparitia Legii sanatatii. Insa, precizarea ce a ridicat semne de intrebare, este cea in care cardul de sanatate nu ar mai fi valabil, in momentul aparitiei noi carti de identitate. Radu Tibichi, presedintele CNAS, ne asigura informatia conform careia, cele doua documente vor functiona ani buni in paralel, cardul de sanatate avand oricum o valabilitate de cinci ani. Asadar, procesul se va face treptat. Sursa:...

Hedera Helix Farm este castigatorul premiului oferit de WinSoft Suport

WinSoft Suport a organizat Tombola clientilor fideli, in cadrul careia au participat farmaciile ce au colaborat pentru un abonament de mentenanta de 6 sau 12 luni. Premiul in valoare de 3000 de lei a constat intr-un laptop Lenovo 12.6’’ V310, Win 10 Pro a fost castigat, prin tragere la sorti, de lantul de farmacii Hedera Helix Farm, partenerul nostru de 12 ani. Ii felicitam si le multumim de participare. „O colaborare de 12 ani ce a raspuns cu profesionalism si calitate cerintelor noastre. Apreciem sustinerea si implicarea oferite in utilizarea licentei PharmaOriginal, a modulelor SQL si a platformei online. Folosim programele in fiecare zi si sunt cu siguranta cele mai bune unelte de economisire a timpului si a costurilor. Suntem onorati sa fim selectati castigatorii premiului de 3000 lei, in urma tombolei organizate de compania Winsoft Suport, pentru clientii fideli. Acest premiu nu face decat sa aduca inca un plus colaborarii noastre. Recomandam echipa Winsoft Suport si aplicatiile oferite!” Hedera Helix Farm (Mot...

Modificari legislative – cota TVA 20% – 01 ianuarie 2016

Din 2016 se vor aplica urmatoarele cote de taxa : I. Cota standard este 20% începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi până la data de 31 decembrie 2016.   II.Cota redusă de 9% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele prestări de servicii şi/sau livrări de bunuri: a) livrarea de proteze şi accesorii ale acestora, definite prin normele metodologice conform legislaţiei specifice, cu excepţia protezelor dentare scutite de taxă conform art. 292 alin. (1) lit. b); b) livrarea de produse ortopedice; c) livrarea de medicamente de uz uman şi veterinar; d) cazarea în cadrul sectorului hotelier sau al sectoarelor cu funcţie similară, inclusiv închirierea terenurilor amenajate pentru camping; e) livrarea următoarelor bunuri: alimente, inclusiv băuturi, cu excepţia băuturilor alcoolice, destinate consumului uman şi animal, animale şi păsări vii din specii domestice, seminţe, plante şi ingrediente utilizate în prepararea alimentelor, produse utilizate pentru a completa sau înlocui alimentele. Prin normele metodologice se stabilesc codurile NC corespunzătoare acestor bunuri; f) serviciile de restaurant şi de catering, cu excepţia băuturilor alcoolice, altele decât berea care se încadrează la codul NC 22 03 00 10; g) livrarea apei potabile şi a apei pentru irigaţii în agricultură. III.Cota redusă de 5% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele livrări de bunuri şi prestări de servicii: a) manuale şcolare, cărţi, ziare şi reviste, cu excepţia celor destinate exclusiv sau în principal publicităţii; b) serviciile constând în permiterea accesului la castele, muzee, case memoriale, monumente istorice, monumente de arhitectură şi arheologice, grădini zoologice şi botanice, târguri, expoziţii şi evenimente culturale, evenimente sportive, cinematografe, altele decât cele scutite conform art. 292 alin. (1)...

Diferente intre lista de medicamente din ianuarie si propunerea pentru aprilie 2015

Pe website-ul Ministerului Sanatatii a fost publicat in cursul zilei de azi urmatorul comunicat: “Ordin pentru completarea și modificarea Ordinului ministrului sănătății nr. 245 din 16 martie 2012 pentru aprobarea prețurilor la medicamentele cuprinse în Catalogul Național al prețurilor medicamentelor de uz uman autorizate de punere pe piață in Romania Contact: Cristiana Spoeala | 021.3072.536 | Cristina Ioniță | 021.3072.551 Afisat de la 02-03-2015 pana la 10-04-2015  OMS Inghetare Aprilie 2015 (proiect)  CaNaMed Aprilie 2015 (proiect)  CaNaMed Aprilie 2015 (proiect) Observatiile si propunerile privind proiectul de act normativ pot fi transmise pe adresa: propuneri@ms.ro. Termenul limita pana la care se pot face propuneri este cea de a 10-a zi de la data introducerii pe site a textului proiectului de act normativ.” Pentru a vizualiza diferentele cu privire la preturile de amanunt intre lista din ianuarie 2015 (http://preturi.ms.ro/c201501/download.php) si propunerea de lista pentru luna aprilie 2015 publicata azi pe website-ul Ministerului Sanatatii (http://www.ms.ro/?pag=22) faceti click  AICI pentru a descarca fisierul XLS.  ...

Magazin online integrat cu aplicatia de gestiune

Avantajele utilizarii unei solutii integrate (software de gestiune farmaceutica si magazin online) sunt urmatoarele:   – gestionarea unui singur nomenclator de produse, comun pentru software-ul de farmacie si magazinul online;   – posibilitatea publicarii online a produselor existente in stoc direct din aplicatia de gestiune farmaceutica, realizandu-se inclusiv detalierea pe categorii si subcategorii;   – gestionarea fluxului de comenzi online din aplicatia de gestiune, comenzile realizate de utilizatorii magazinului online fiind inregistrate in lista de asteptare din aplicatia de gestiune farmaceutica;   – emiterea automata de facturi pentru clientii care au generat comenzi online procesate de catre angajatii farmaciei din aplicatia de gestiune farmaceutica;   – eliminarea costurilor de administrare pentru magazinul online, actualizarea informatiilor despre produse si promotii, precum si gestionarea comenzilor fiind realizate de catre personalul farmaciei.   Website-ul realizat va include module specifice magazinului online: prezentare produse, cos de cumparaturi, plati online, promotii produse / pagini statice de prezentare / pagini cu continut dinamic gen stiri, recomandari, blog.   Prin modul de programare al website-ului si facilitatile oferite utilizatorului se asigura SEO ( Search Engine Optimization – optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare si indexarea corecta a acestuia dupa anumite cuvinte cheie).   Oferta pentru realizarea magazinului online este una personalizata, preturile variind in functie de modulele si facilitatile...