PharmaOriginal Warehouse
Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original Warehouse, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii depozitelor de medicamente si parafarmaceutice, respectand normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru.

Licenta standard, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, emitere facturi fiscale, gestionarea clientilor/furnizorilor, nomenclatoare unice, export date in XLS, export date in programele de contabilitate SAGA / WinMentor, realizare raport ANM . Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se pot dezvolta module personalizate.

Pret standard LICENTA PHARMA ORIGINAL WAREHOUSE – 4000 RON + TVA
Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Echipamente AMEF cu jurnal electronic & comunicarea cu programul de gestiune PharmaOriginal

In Sedinta de Guvern din data de 8 noiembrie 2017 au fost stabilite cerintele tehnice pe care noile tipuri de case de marcat trebuie sa le indeplineasca pentru autorizare. Contribuabilii Mari si Mijlocii trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 Iulie 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Septembrie 2018. Contribuabilii Mici trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 August 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Noiembrie 2018. Conform Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 de catre operatorii economici cu modificarile si completarile ulterioare Art. 18 Alin. (6), programele de aplicatie externe interfatate cu aparatele de marcat electronice fiscale prevazute la art. 17 lit. a), b), e) si f) trebuie sa fie inregistrate in BNP (Biblioteca nationala de programe) prevazuta de Hotararea Guvernului nr. 1.621/2003 pentru organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica – ICI Bucuresti, cu modificarile si completarile ulterioare, specificand datele de identificare a aplicatiei, precum si modelele de echipamente fiscale omologate cu care se interfateaza. Dupa cum puteti vizualiza pe website-ul ICI, programul de gestiune farmaceutica PharmaOriginal a fost inregistrat in BNP https://casedemarcat.ici.ro/inregistrare-bnp/bnp-programe-de-aplicatie-externa/ Avand in vedere termenele foarte scurte pentru dotare cu echipamente noi si tinand cont de stocurile limitate existente la distribuitorii agreati, sugeram farmaciilor sa demareze procesul de achizitionare case de marcat / imprimante fiscale cu jurnal electronic. Au fost testate de catre reprezentantii WinSoft Suport echipamentele fiscale avizate: Datecs, Tremol, Custom, toate acestea fiind compatibile cu programul de... read more

Despre GDPR: prezentare generala, particularitati ale domeniului farmaceutic, registrul DataKlas GDPR

Farmaciile intră și ele sub incidența GDPR ținând cont de fapul că prelucrează date personale prin operații de genul: eliberarea rețetelor compensate către asigurați și împuterniciți, acordarea de discounturi și promoții către clienții fideli , facturarea către persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vânzarea de cosmetice și parafarmaceutice, existența camerelor de supraveghere în locații, gestionarea datelor cu privire la angajații din farmacie ș.a. Suntem alături de clienții noștri în această nouă etapă și am pregătit o serie de măsuri și functionalități, menite să indeplinească nevoile de securitate și conformare la noile norme. Materialul video cuprinde informații generale despre GDPR, informații specifice domeniului farma, precum și exemplificarea modului de utilizare pentru DataKlas GDPR. Vă reamintim că aplicarea regulamentului în activitatea dumneavoastră înseamnă adoptarea unor măsuri organizatorice interne, a unor politici de securitate și confidențialitate, precum și comunicarea acestor reguli către colectivul farmaciei. Putem să vă oferim suport, prin intermediul partenerilor noștri din domeniul juridic si securitate cibernetică, în etapele de auditare, implementare și testare periodică. Vizualizare... read more

Cum va afecta intrarea în vigoare a GDPR operatorii din turismul balnear din România?

Vă invităm să participați la evenimentul intitulat “Cum va afecta intrarea în vigoare a GDPR operatorii din turismul balnear din România?”. Un eveniment ce își propune să dezbată implicațiile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale (GDPR) asupra industriei turismului balneoclimateric, alături de specialiști din domeniul juridic și IT. Programul este organizat de către OPTBR, în parteneriat cu WinSoft Suport, High-Tech Systems & Software, FidaSmart, Safetech Innovations. 11 mai 2018, orele 10:00 -17:00 Hotelul Orizont Cozia**** , Caciulata-Calimanesti Agenda evenimentului: Deschidere conferinta: Nicu Radulescu (presedintele OPTBR) Prezentare agenda si introducere vorbitori: Selena Stan (FIDASmart), Madalin Bratu (Safetech Innovations), Mihai Argesanu (HTSS), Ionela Chilut (HTSS) – moderator: Oana Radu (WinSoft Suport)– 15 min Introducere in GDPR – Selena Stan (FidaSmart) – 60 min Implementari practice si solutii complete de securitate cibernetica – Madalin Bratu (Safetech Innovations), Ionela Chilut (HTSS) – 45 min Coffee break – 15 min Impactul GDPR asupra industriei hoteliere – consideratii specifice privind turismul balnear – Selena Stan (FIDASmart) – 45 min Pauza de pranz – 90 min Workshop interactiv – Realizarea registrului GDPR cu ajutorul aplicatiei DataKlas – Mihai Argesanu (HTSS), Selena Stan (FidaSmart) – 90 min Solutii software DataKlas – DKMedical pentru domeniul balnear – Mihai Argesanu (HTSS) – 30 min Sesiune de intrebari – 40 min Incheiere conferinta Sesiune de discutii intre reprezentantii hotelierilor si reprezentantii WinSoft Suport, HTSS, FIDASmart si Safetech Innovations in vederea unor viitoare... read more

COSMOFARMA 2018 – Idei noi pentru digitalizarea domeniului farmaceutic din Romania

  In perioada 20-22 Aprilie 2018, s-a desfasurat la Bologna expozitia Cosmofarma, unul dintre evenimentele importante la nivel european pentru sectorul farmaceutic, care a reunit reprezentanti, producatori, distribuitori de aparatura pentru farmacii, roboti pentru automatizarea fluxurilor, mobilier si instrumente inteligente, aplicatii pentru digitalizarea sistemului de sanatate, produse de ingrijire a sanatatii si infrumusetare, precum si prestatori de servicii pentru farmacii. Peste 150 de ore de prezentari, conferinte si programe de formare profesionala, interactiune, discutii si networking facilitat participantilor accesul la noile tendinte si produse. Cum tehnologia in domeniul farmaceutic este un subiect de interes pentru WinSoft Suport, participarea la Cosmofarma a fost una generatoare de idei si parteneriate. “Am participat la expozitia de la Bologna cu gandul de a identifica acele solutii pe care le putem prezenta si adapta nevoilor clientilor nostri din Romania in scopul optimizarii activitatii. Indiferent daca ne referim la roboti, vendomate, dispozitive pentru “telefarmacie”, aplicatii, toate acestea au rolul de a eficientiza activitatea, de a implementa canale alternative de interactiune cu clientii si de a oferi farmacistului mai mult timp pentru a discuta cu oamenii. Schimbarile sunt rapide si ritmul este alert, iar digitalizarea farmaciilor in beneficiul consumatorilor reprezinta pentru noi o provocare. Am reintalnit la targ parteneri din zona de echipamente si servicii, ale caror performante sunt deja validate la nivel european, dar si potentiali colaboratori la inceput de drum, cu solutii inovative”, a declarat Oana Radu, directorul executiv al Winsoft Suport. Eveniment... read more