pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Prima pastila digitala a fost aprobata de catre Agentia Americana a medicamentelor

  Abilify MyCite este un medicament realizat pentru pacientii cu tulburari mentale si contine senzori pentru monitorizarea actiunii sale din interiorul organismului. Senzorii se activeaza imediat ce pastila ajunge in contact cu sucul gastric si transmite date despre momentul administrarii. Datele sunt transmise catre un dispozitiv extern, respectiv catre un plasture digital ce este plasat pe pielea pacientului. Plasturele transmite datele catre o aplicatie mobila, iar informatiile pot fi accesate de medicul specialist si de membrii familiei. Medicamentul a fost creat de Proteus Digital Health si Otsuka Pharmaceutical Co. si contine cupru, magneziu si silicon, ingrediente ce nu pun in pericol organismul uman. Pastila se va pune in vanzare de anul viitor, insa pretul nu se cunoaste inca. Acesta reprezinta un pas important in tehnologia medicinei si se pare ca sunt deja planuri pentru crearea unor pastile asemanatoare si pentru monitorizarea altor boli, in functie de nevoi si chiar pentru studii clinice. Sura: Ehealth... read more

Oferta pentru modulul de fidelizare. Discount de 35%!

  Modulul de fidelizare usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc. Pachetul cuprinde: – instalarea si configurarea modulului de fidelizare; – concept grafic carduri si afis; – tiparire 1000 de carduri si 1 afis A2. Fata de preturile standard (850 RON / modul | 1.2 RON/ tiparire card – total pachet 2050 RON + TVA), oferta consta in acordarea unui discount de 35% (Pret redus: 1333 RON + TVA). Oferta este valabila in perioada 1 decembrie 2017 – 30 decembrie 2017 si se adreseaza clientilor care nu au instalat modulul de... read more

Laurențiu Teodor Mihai, directorul executiv al Asociației Producătorilor de Medicamente Generice (APMGR) a fost numit președinte CNAS

  „Numirea mea în această funcţie este o dovadă de încredere care mă onorează, dar înseamnă totodată şi o uriaşă responsabilitate. L-am asigurat pe dl. ministru că în îndeplinirea mandatului meu voi face toate eforturile pentru creşterea accesului asiguraţilor la tratamente.” – a declarat preşedintele CNAS, Laurenţiu Mihai. Ministrul Sănătății, Florian Bodog, s-a întâlnit cu noua echipă de conducere CNAS, unde și-a exprimat convingerea că dl. Laurentiu Mihai va trata cu maximă responsabilitate, funcția de președinte CNAS. Întâlnirea a subliniat importanța colaborării dintre Ministerul Sănătății și CNAS în interesul pacienților și cadrelor medicale. Cu această ocazie, ministrul sănătăţii a precizat că CNAS are obligația de a se asigura că există fondurile necesare pentru acordarea serviciilor medicale și a medicamentelor în toate unitățile sanitare. Sursă:... read more

Concurs de Rezidentiat organizat in 6 centre universitare cu 4000 de posturi puse la dispozitie

  Ministerul Sanatatii a organizat duminica concursul de Rezidentiat pentru medicina, medicina dentara si farmacie in Bucuresti, Cluj- Napoca, Craiova, Iasi, Tg. Mures si Timisoara. Consursul a fost realizat sub forma de teste grila, cu 200 de intrebari si 4 ore la dispozitie. Numarul locurilor este de 3565 pentru medicina, 258 pentru medicina dentare si 136 pentru farmacie, anul acesta concursul fiind suplimentat cu 95 de locuri pentru domeniul medicina. Testele au fost sustinute de catre 6.800 de absolventi, cea mai mare concurenta la nivel national avand loc pentru domeniul medicina dentara.... read more