pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Ghidul normelor de aplicare GDPR pentru farmacii, incepand cu 25 Mai

In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor: Etape recomandate: 1.Inventarierea datelor cu caracter personal din farmacie, atat in format fizic, cat si electronic. Este recomandata numirea unui Data Protection Officer (DPO), insa nu este obligatorie. 2.Realizarea si implementarea de proceduri interne, precum si comunicarea acestora angajatilor din farmacie, de exemplu: scopul preluarii datelor, termenul de pastrare, modul de arhivare, persoanele care au acces. Aplicarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate adecvat riscului. Este recomandat ca aceste proceduri sa fie validate de profesionisti din domeniul juridic. 3.Revizuirea notificarilor de confidentialitate a datelor folosite in mod curent, de exemplu: formulare pe website, formulare pentru colectarea datelor cu privire la cardurile de fidelitate. 4.Implementarea mecanismelor pentru... read more

Compania Apple va deschide clinici medicale in care se vor trata doar angajatii din cadrul organizatiei si familiile lor

  Apple a anuntat deschiderea a doua clinici in Santa Clara County, California, langa sediul lor din Copertino, in primavara anului in curs. Exista deja liste de joburi disponibile pentru pozitiile de: medic primar, medic de ingrijire acuta, antrenor de exercitii fizice și coordonator pentru asistente medicale. Iar lucrurile nu se opresc aici, pentru ca cei de la Apple cauta si „designeri” pentru dezvoltarea unor programe de prevenire a bolilor si de promovare a obiceiurilor sanatoase. Se pare ca ei nu sunt singurii cu aceasta initiativa, avand in vedere anuntul de luna trecuta, a celor de la Amazon prin care si-au exprimat intentiile de a construi bazele propriei clinici de sanatate. Data exacta a deschiderii clinicilor medicale nu a fost publicata inca, lucru ce ne face sa credem ca cei de la Apple vor oferi, in premiera aceste servicii angajatilor. Scopul celor 2 giganti este de a ajuta oamenii sa isi pastreze locurile de munca, statisticile aratand ca 69 de milioane de angajati renunta la job in fiecare an din cauza problemelor medicale. Acesta este motivul pentru care productia economica este redusa cu 260 de miliarde de dolari pe an, potrivit Centrului de Control si Prevenire a Bolilor. De asemenea, un alt beneficiu de care vor beneficia companiile este ca angajatii sanatosi au mai putine costuri pe termen lung, iar asigurarea medicala va fi mai ieftina. Nu stim inca daca cei de la Apple si Amazon s-au gandit la legile stricte privind securitatea datelor pentru pacienti, insa speram ca actiunile lor vor schimba beneficiile angajatilor pentru sanatate in bine. Sursă:... read more

WinSoft Suport va fi parte din GL3 – Grup ce va fi implicat in realizarea documentelor si luarea de decizii pentru armonizarea aplicatiilor IT pentru farmacii

  Astazi am luat parte la prima intalnire comuna, desfasurata in sediul ANMDM, pentru GL-urile proiectului de implementare nationala a Sistemului European de Verificare a Medicamentelor. La discutie au prezentat: Octavian Alexandrescu (Secretar de Stat MS), Alexandru Velicu (Presedinte OSMR), Laurentiu Mihai (Director Executiv OSMR), Valentin Popescu (Director Tehnic & Operatiuni OSMR), Liliana Georgescu (Director Asigurarea Calitatii OSMR), Alexandru Chetrusca (Reprezentant Arvato in Romania), Ciprian Iosep (Presedinte GS1 Romania), Cristina Pricop (Director Executiv ADRFR). Principalul obiectiv a fost acela de stabilire a modului de lucru: ce proceduri trebuie sa fie urmarite si cum se va diviza activitatea in grupuri de discutie. WinSoft Suport va fi parte din GL3 – Conectivitate, grup ce va fi implicat in realizarea de documente si luarea de decizii pentru armonizarea aplicatiilor IT pentru: farmacii publice, farmacii de spital public, clinici private, distribuitori, importatori paraleli. In prezent in acest grup, cel mai bine reprezentate sunt companiile care produc software pentru farmacii, existand un grad de acoperire de 88%. Pentru ca Romania sa se incadreze in termenul stabilit de catre Uniunea Europeana (09 feb 2019) aceste grupuri trebuie sa desfasoare o activitate sustinuta, colaborativa, orientate catre solutii. In prezent Arvato a pus la dispozitie un mediu de testare pentru National Medicines Verification Systems (NMVS). S-a mentionat un termen de 15 august 2018 pentru punerea in functiune a variantei pilot. Uniformizarea nomenclatoarelor la nivel national, baze de date aliniate intre entitati (producatori, distribuitori, spitale, farmacii) pentru verificarea produselor pe lantul de distributie sunt teme luate in discutie, care vor fi dezbatute in cadrul grupurilor. 34904 produse din nomenclatorul actual ANMDM vor fi incluse pentru... read more