pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

PharmaShop24 si WinSoft Suport ofera farmaciilor posibilitatea de a vinde produse la orice ora si in orice zi

Pentru a face serviciul farmaceutic cat mai facil, adaptat ritmului alert al clientilor, WinSoft Suport ofera vendomatele farmaceutice PharmaShop24. “Micile farmacii” vin in ajutorul clientului cu o gama larga de produse parafarmaceutice, dispozitive medicale, produse de igiena, alimentatie pentru copii, dezinfectante, pansamente, cosmetice, prezervative si multe altele. Principalele avantaje, atat pentru detinatorii farmaciilor cat si pentru clienti lor sunt: proximitatea si confortul, cresterea vanzarilor, discretia pentru alegerea produselor, imbunatatirea imaginii de business, disponibilitatea lor la orice ora si in orice zi si evitarea cozilor din farmacii. Acest fenomen este in continuă crestere si este puternic condiționat de lipsa timpului liber si a costului fortei de munca. Vendomatele reusesc sa ofere solutii rapide in orice moment, cu un efort minim. In plus, suntem din ce in ce mai obisnuiti cu dispozitivele automate si sistemele computerizate, asa ca suntem gata sa acceptam vanzatorii automati plasati tot mai frecvent in locuri accesibile (birouri, companii, magazine de orice fel, zone publice etc.) Vendomatele pot detine pana la 100 linii de vanzare cu inaltimi si latimi diferite, astfel dimensiunea produselor va fi mereu potrivita si pot fi plasate atat in vitrina farmaciei, cat si separat de acestea, in statiile de autobuz sau in punctele cheie. Afla mai multe: PharmaShop24 Cum functioneaza vendomatele farmaceutice? Acest video va arata structura si modul de utilizare al vendomatelor PharmaShop.... read more

Comunicat de presa: In atentia tuturor partenerilor ANMDM

Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale (ANMDM) reitereaza importanta dezvoltarii, de catre Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania (OSMR), a Sistemului National de Verificare a Medicamentelor (SNVM), menit sa asigure implementarea Directivei Europene 62/2011/UE privind evitarea patrunderii medicamentelor falsificate in lantul autorizat de distributie. Este un proiect national, lansat public in data de 9 februraie 2018, cu un an inainte de a deveni operational, in cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanti ai tuturor actorilor care trebuie sa se implice in armonizarea si implementarea noului mod de identificare si de protejare a medicamentelor contra modificarilor ilicite. Cu aceasta ocazie, presedintele ANMDM a subliniat ca rolul Agentiei in procesul de implementare a Directivei medicamentelor falsificate, bine definit de Regulamentul delegat 2016/161, va fi indeplinit prin angajarea intregului colectiv. In acest context, ANMDM se alatura membrilor OSMR in efortul de constientizare a tuturor detinatorilor de autorizatii de punere pe piata privind importanta inrolarii in acest proiect national, in timp util (iunie 2018) si a contributiei acestora la bugetul organizatiei, respectiv la asigurarea fondurilor necesare desfasurarii activitatii si dezvoltarii SNVM in conditii optime. Reusita proiectului depinde de conjugarea muncii tuturor verigilor lantului de aprovizionare a populatiei cu medicamente: • Autoritati (Ministerul Sanatatii, ANMDM, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Casele Judetene de Asigurari de Sanatate) • Detinatorii de Autorizatii de Punere pe Piata – cu rol dublu: operatori si finantatori ai sistemului • Ceilalti operatori din lantul farmaceutic – distribuitori, farmacii (circuit inchis/ deschis); • Operatorii cu statut special din lantul farmaceutic – spitale, DSP-uri, penitenciare, unitati scolare, unitati militare etc; fara a omite rolul mass-media, ca formator... read more

Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?

  Va invitam sa participati in data de 18 aprilie 2018, in intervalul 14:00 -17:00, la Hotelul Sulina**** din Mamaia, la evenimentul: “Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?” In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor, iar primul pas este acela de a se informa. Participarea este GRATUITA, rezervarea locului se face prin completarea formularului. Afla mai multe despre eveniment si completeaza formularul: EVENIMENT... read more

A fost aprobat contractul-cadru pentru anul 2018 si va intra in vigoare pe data de 1 aprilie 2018

  CNAS a publicat Proiectul Normelor metodologice de aplicare pentru anul 2018 a Contractului-cadru prin care se vor reglementa conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale. Contractul-cadru pentru anul 2018 aduce o serie de schimbari, comparativ celui din anul precedent, privind accesul persoanelor asigurate la medicamente si servicii medicale, birocratia si trasparenta furnizorilor de servicii medicale. Daca in anul 2017 farmacia trebuia sa fie in contract cu aceeasi casa de asigurari de sanatate ca si medicul prescriptor, din data de 1 iulie 2018 aceasta procedura se va aplica doar pentru medicamentele care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat (contractele in care furnizorul ofera gratuit un număr determinat de unitati, pentru un numar determinat de pacienti, pe o anumita perioada de timp, pentru o tinta terapeutica stabilita sau cu un anumit pret negociat). De asemenea, investigatiile recomandate de medicii aflati in contract cu sistemul asigurarilor sociale de sanatate vor putea fi realizate la orice furnizor, indiferent cu ce casa de asigurari de sanatate se afla acesta in relatii contractuale. O alta noutate adusa de contractul-cadru pentru acest an este semnatura electronica obligatorie a medicilor ce detin un contract cu casa de asigurari de sanatate. Medicii sunt obligati sa detina pana la data de 30 aprilie 2018 semnatura electronica. O serie de schimbari vor avea loc si in cadrul programului de activitate al medicilor si a documentelor necesare in cazul pacientilor. Noile reglementari vor simplifica procesul de contractare pentru furnizorii de medicamente, servicii si dispozitive medicale prin eliminarea unor documente solicitate in prezent si posibilitatea de a transmite documentele in format electronic. Sura:... read more