pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

IT Support Specialist

Esti pasionat si ai experienta in domeniul It? WinSoft Suport este in cautarea unui Specialist Suport It. Cerinte: o Persoana organizata si orientata catre rezultate; o Capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii; o Cunostinte in domeniul economic (financiar-contabilitate); o Cunostinte in domeniul IT (operare, sisteme de operare, configurari retele de calculatoare, baze de date); o Studii superioare absolvite sau in curs (profil economic sau tehnologia informatiei); o Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa; o Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor. Avantaj: o Cunostinte MYSQL, SQL; o Experienta anterioara cu solutii informatice de gestiune (implementare, operare, suport). Descrierea jobului: o Acorda suport de tip help-desk (telefonic, e-mail, messenger, remote) sau prin deplasare la sediul clientilor pentru solutiile dezvoltate de companie; o Asigura instalarea echipamentelor periferice necesare functionarii solutiilor dezvoltate de companie; o Testeaza fluxurile configurate in aplicatii; o Creeaza proceduri de lucru si instructiuni de utilizare a... read more

Cardul de sanatate inlocuit de cartea de identitate?

Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate a declarat ca va circula in continuare cartea de identitate si cardul national de sanatate, in paralel. Se presupune, pana in anul 2020, o data cu aparitia noilor carti electronice de identitate, se va substitui prezenta cardului de sanatate. Suntem informati ca aceasta inlocuire nu este o noutate, fiind precizata inca din 2006, de la aparitia Legii sanatatii. Insa, precizarea ce a ridicat semne de intrebare, este cea in care cardul de sanatate nu ar mai fi valabil, in momentul aparitiei noi carti de identitate. Radu Tibichi, presedintele CNAS, ne asigura informatia conform careia, cele doua documente vor functiona ani buni in paralel, cardul de sanatate avand oricum o valabilitate de cinci ani. Asadar, procesul se va face treptat. Sursa:... read more

Hedera Helix Farm este castigatorul premiului oferit de WinSoft Suport

WinSoft Suport a organizat Tombola clientilor fideli, in cadrul careia au participat farmaciile ce au colaborat pentru un abonament de mentenanta de 6 sau 12 luni. Premiul in valoare de 3000 de lei a constat intr-un laptop Lenovo 12.6’’ V310, Win 10 Pro a fost castigat, prin tragere la sorti, de lantul de farmacii Hedera Helix Farm, partenerul nostru de 12 ani. Ii felicitam si le multumim de participare. „O colaborare de 12 ani ce a raspuns cu profesionalism si calitate cerintelor noastre. Apreciem sustinerea si implicarea oferite in utilizarea licentei PharmaOriginal, a modulelor SQL si a platformei online. Folosim programele in fiecare zi si sunt cu siguranta cele mai bune unelte de economisire a timpului si a costurilor. Suntem onorati sa fim selectati castigatorii premiului de 3000 lei, in urma tombolei organizate de compania Winsoft Suport, pentru clientii fideli. Acest premiu nu face decat sa aduca inca un plus colaborarii noastre. Recomandam echipa Winsoft Suport si aplicatiile oferite!” Hedera Helix Farm (Mot... read more

Modificari legislative – cota TVA 20% – 01 ianuarie 2016

Din 2016 se vor aplica urmatoarele cote de taxa : I. Cota standard este 20% începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi până la data de 31 decembrie 2016.   II.Cota redusă de 9% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele prestări de servicii şi/sau livrări de bunuri: a) livrarea de proteze şi accesorii ale acestora, definite prin normele metodologice conform legislaţiei specifice, cu excepţia protezelor dentare scutite de taxă conform art. 292 alin. (1) lit. b); b) livrarea de produse ortopedice; c) livrarea de medicamente de uz uman şi veterinar; d) cazarea în cadrul sectorului hotelier sau al sectoarelor cu funcţie similară, inclusiv închirierea terenurilor amenajate pentru camping; e) livrarea următoarelor bunuri: alimente, inclusiv băuturi, cu excepţia băuturilor alcoolice, destinate consumului uman şi animal, animale şi păsări vii din specii domestice, seminţe, plante şi ingrediente utilizate în prepararea alimentelor, produse utilizate pentru a completa sau înlocui alimentele. Prin normele metodologice se stabilesc codurile NC corespunzătoare acestor bunuri; f) serviciile de restaurant şi de catering, cu excepţia băuturilor alcoolice, altele decât berea care se încadrează la codul NC 22 03 00 10; g) livrarea apei potabile şi a apei pentru irigaţii în agricultură. III.Cota redusă de 5% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele livrări de bunuri şi prestări de servicii: a) manuale şcolare, cărţi, ziare şi reviste, cu excepţia celor destinate exclusiv sau în principal publicităţii; b) serviciile constând în permiterea accesului la castele, muzee, case memoriale, monumente istorice, monumente de arhitectură şi arheologice, grădini zoologice şi botanice, târguri, expoziţii şi evenimente culturale, evenimente sportive, cinematografe, altele decât cele scutite conform art. 292 alin. (1)... read more