pharmasql.ro

Platforma pharmasql.ro poate fi accesata direct din browser-ul web (InternetExplorer, Google Chrome, Mozilla Firefox etc), informatiile putand fi astfel vizualizate indiferent de calculatorul pe care ruleaza aplicatia PharmaOriginal, de pe calculatorul desktop, laptop, tableta sau telefon.

Platforma pharmasql.ro este destinata analizei activitatii farmaciei si sustinerii deciziilor managerilor pe baza indicatorilor economici generati. Aplicatia se bazeaza pe un sistem informatic care are ca rol extragerea, consolidarea, prelucrarea datelor gestionate de Pharma Original (stoc, rulaj, intrari, iesiri, discount, adaos, angajati, clienti), transformarea lor in informatii si transmiterea acestora catre factorii de decizie din organizatie sub forma de rapoarte, analize, indicatori sintetici de performanta. Aceste informatii stau la baza proceselor de decizie si pot duce la o crestere a performantei farmaciei deoarece este stiut ca o decizie informata este potential mai corecta decat o decizie bazata pe inspiratia de moment.

Functionalitati platforma:

– rapoarte achizitii, vanzari, clienti pe puncte de lucru si centralizat;

– grafice pentru vizualizarea evolutiei vanzarilor;

– stocuri la nivel de lant de farmacii;

– situatia bonurilor emise la nivel de lant;

– modul aprovizionare si redistribuire de stocuri;

– centralizator retete la nivelul intregului lant.

Meniu Rapoarte

Set de rapoarte prestabilite cu privire la Stoc, Intrari, Iesiri, Fidelizare clienti.

Modul transmitere automata situatii (XLS)  pe email

Rapoartele generate pot fi adaptate in functie de optiunea utilizatorilor si transmise pe e-mail automat pe baza unor rutine prestabilite (zilnic, lunar, trimestrial etc). De asemenea, toate situatiile pot fi exportate in format XLS.

Meniu Aprovizionare

Similar modulului de achizitii din aplicatia PharmaOriginal aceasta optiune permite orientarea procesului de achizitii pe baza indicatorilor statistici: viteza de rotatie, stoc minim, optim, suprastoc, permitand utilizatorului sa vada in acelasi ecran informatii cu privire la stoc, vanzari si intrari.

Meniu redistribuire stocuri

Eficientizarea procesului de aprovizionare, prin diminuarea suprastocului la nivel de lant si redistribuirea stocului intre puncte de lucru se poate realiza folosind aceasta optiune. Pe baza unor indicatori statistici se realizeaza sugestii de transfer pe principiul acoperirii necesarului dintr-un punct cu suprastocul din alt punct.

Meniu stoc

Similar modulului Stoc lant din aplicatia de gestiune, aceasta optiune permite vizualizarea stocului centralizat pe platforma online. Informatii cu privire la stocul pe puncte de lucru, produse, producatori  pot fi accesate direct din browserul web.

Meniu bonuri

Iesirile pe bon fiscal din fiecare punct de lucru, cu informatii detaliate despre punctul de lucru, utilizator, produs, valoare, tip plata pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu documente

Intrarile si iesirile la nivel de document (Factura fiscala, Nota transfer, proces verbal) pot fi vizualizate din browserul web.

Meniu grafice

Evolutia intrarilor si vanzarilor in timp (Grafic achizitii anuale pe furnizori| Grafic vanzari angajati | Grafic vanzari anuale clienti | Grafic vanzari anuale pe punct de lucru), sub forma grafica, poate fi accesata din browserul web folosind meniul Grafice.

Meniu retete

Similar modulului de retete din meniul SQL al aplicatiei de gestiune, insa pe platforma web, meniul retete permite ccesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Pachet personalizare rapoarte

Farmacia poate solicita un set de rapoarte personalizate, adaptate activitatii proprii. Acestea vor fi realizate la comanda pe baza specificatiilor primite.

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Stiri din piata farma

Ministrul Sanatatii anunta vesti bune pentru studentii universitari din domeniul medical.     Ministrul Sanatatii, Prof. Dr. Florian Bodog va solicita Guvernului Romaniei majorarea locurilor in universitatile de medicina si farmacie in functie de posibilitatea acestora de pregatire a studentilor, numarul inscrierilor la concursul de rezidentiat si nevoile existente in unitatile sanitare teritoriale.   “Anul acesta vrem sa pregatim mai multi specialisti pentru ca, realitatea din sistem, ne arata ca este nevoie de medici specialisti tineri in spitale. Voi propune primului ministru suplimentarea locurilor la Rezidentiat, pe baza solicitarilor realizate de universitati si studenti, dar si in baza experientei din ultimii ani”, a declarat ministrul BODOG.   De asemenea, se dezbat planuri pentru a oferi oricarei institutii de invatamant superior medical publica posibilitatea de a organiza si sustine concursul de Rezidentiat si oportunitatea tinerilor studenti de a merge la practica pe parcursul anilor de Rezidentiat in spitalele de stat ale tari, cu speranta ca vor fi determinati dupa 3-4 ani de practica sa lucreze intr-o astfel de unitate. Concursul de rezidentiat de anul acesta pentru domeniile medicina, medicina dentara si farmacie va fi organizat duminica, 19 noiembrie 2017 si se va desfasura in 6 centre universitare: Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Targu Mures si Timisoara. In luna octombrie se vor afisa pe site-ul www.rezidentiat.ro numarul locurilor disponibile, metodologia, conditiile de participare si numarul posturilor disponibile. Sursa: www.Paginamedicala.ro In curand telefonul mobil va putea masura tensiunea arteriala.     Potrivit celor de la Apple a fost obtinut un brevet pentru a transforma un Iphone intr-un device de monitorizare a sanatatii. Nu se stie cand va fi lansat insa acesta va masura... read more

Cautam Expert in accesarea fondurilor europene!

WinSoft Suport isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in accesarea fondurilor europene, iar tu ai putea fi aceea. Daca ti se potriveste descrierea, te invitam sa ne povestesti despre proiectele pe care le-ai implementat. Nivel cariera: 2-5 ani Program job: full time Cerinte: • Studii superioare finalizate (studii in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene); • Certificari in domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achizitii Publice, etc.); • Minim 4 ani experienta in aplicarea si gestionarea fondurile europene in domeniul IT; • Experienţă OBLIGATORIE in domeniul consultanței pentru accesarea fondurilor europene: intocmire cereri de finantare, derulare proceduri de achizitii, intocmire cereri de plata/rambursare etc. • Lb. engleza – nivel avansat; • Permis conducere – categoria B; • Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si negociere; • Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene; • Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate. Responsabilitati: • Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor; • Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului; • Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila; • Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc. • Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor; • Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare; • Evaluarea eligibilitatii proiectelor; • Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare; • Organizarea procedurilor de... read more

Dam startul la un stil de viata sanatos!

Pentru ca ne place sa fim sanatosi, activi si la moda, organizam un concurs prin care poti castiga Bratara Fitness Monitor Black. Concursul se desfasoara exclusiv pe platforma de socializare Facebook, incepand de astazi, iar pentru a intra automat in extragere trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi: Like paginii noastre de facebook si Share la postarea campaniei. Gadget-ul oferit ca premiu este creat special pentru a te ajuta sa imbuntatesti si sa monitorizezi activitatea fizica depusa pe parcursul zilei. O bratara eleganta care poate fi asortata la orice tinuta, dar si un ajutor in diminetile grele. Poate fi folosita ca si alarma, fiind prevazuta cu un sistem de vibratie. Este rezistenta la apa si functioneaza in stand-by pana la 30 de zile. Bratara este compatibila cu dispozitive mobile ce au o versiune de Android 4.4 sau mai noi. Concursul se finalizeaza in data de 30 iunie 2017, iar castigatorul va fi extras prin RandomOrg si anuntat pe pagina de facebook WinSoft Suport. Regulament campanie Cu WinSoft Suport te mentii in... read more

Sfaturi pentru a va feri de amenintarea cibernetica

„Ameninţarea cibernetică de tip ransomware WannaCryptor criptează datele utilizatorilor şi apoi solicită recompensă. În timp ce ransomware-ul convenţional, una dintre cele mai prolifice ameninţări ale momentului, se răspândeşte prin emailuri cu documente periculoase ataşate, browser-e şi exploit-uri în aplicaţiile web, atacul de astăzi foloseşte o vulnerabilitate prezentă în majoritatea versiunilor sistemului de operare Windows. Vulnerabilitatea MS17-010 permite atacatorului să ruleze cod periculos pe un computer vulnerabil şi să folosească acel cod pentru a infecta sistemul cu ransomware fără ca cineva să acceseze linkuri sau să deschidă emailuri infectate”, potrivit datelor comunicate de compania românească Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de soluţii de securitate IT. Avand in vedere riscurile la care computerele dumneavoastra sunt expuse ca urmare a atacurilor cibernetice (WannaCry), va rugam frumos sa acordati atentie maxima urmatoarelor aspecte: • nu deschideti atasamente ale emailurilor provenite de la necunoscuti; • asigurati-va ca sistemul de operare (Windows) are aplicate toate update-urile si acceptati actualizarea Windows, care va fi propusa in mod automat. Pe linkul de mai jos găsiți patch-ul CRITIC MS17-010 de la Microsoft care trebuie instalat pe stații si servere. In urma instalării necesita repornire. Sunt mai multe versiuni de fișier funcție de sistemul de operare, se vor descărca si instala cele care se aplica: https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx • actualizati programul antivirus; • daca intalniti un fisier pe care nu il mai puteti accesa, va rugam sa anuntati de urgenta responsabilii IT din farmacia dumneavoastra sau reprezentantii WinSoft Suport; • in cazul nefunctionarii aplicatiilor de gestiune farmaceutica va rugam sa va adresati echipei de Suport sau reprezentantilor regionali; • realizati salvarea datelor pe stick-uri sau... read more