Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Ministrul Sanatatii, Florian Bodog, nu va mai face parte din noul guvern. Bilantul mandatului aduce in prim-plan mai mult problemele nerezolvate decat realizarile sale.

    ”Am luat decizia personala sa nu-mi depun candidatura pentru un nou mandat la Ministerul Sanatatii”, a declarat vineri Florian Bodog, chiar înainte de sedinta PSD. Anul 2017 a fost marcat de lipsa vaccinurilor si a medicamentelor, de problemele pacientilor ce nu au reusit sa isi realizeze analizele gratuit si de nemultumirea medicilor de familie ce au refuzat sa mai elibereze retete compensate pana cand nu au primit o promisiune pentru debirocratizarea muncii si o finantare mai bună a serviciilor. Florian Bodog anunta anul trecut proiectul legii vaccinarii, care ar trebui sa oblige parintii sa-si vaccineze copiii, insă Vasile Barbu, reprezentantul pacientilor, spune ca nu s-a facut nimic in acest sens. „A intarziat foarte mult concursurile de ocupare a functiilor de manager in spitale, s-a stat aproape un an pe interimat, s-au pierdut foarte multi bani. Medicina de familie a fost tratata cu dispret. Medicina din ambulatoriu a fost total neglijata. Nu s-a comportat ca un ministru”, a mai spus Vasile Barbu. Sorina Pintea este propunerea PSD pentru Ministerul Sanatatii. Ea a studiat la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, unde a terminat facultatea de economie si a fost Manager la Spitalul de Pneumoftiziologie Baia Mare. “Presedintele Zetea mi-a facut propunerea. (…) Sunt foarte multe de facut, sanatatea este o prioritate si sper sa ramana o prioritate. Aș vrea sa schimbam cu totii mentalitatile. Pentru ca eu asta am facut la Baia Mare”, a spus Sorina Pintea, pentru AgerPres. Surse: AgerPress; Ziarul... read more

    Patronul Producatorilor de Medicamente din România afirma ca 10 % din medicamentele cu pretul sub 25 lei au disparut de pe piata

      Taxa clawback a crescut cu peste 50%, iar asta afecteaza pacientii, fabricile de medicamente din tară si costurile din sistemul de sanatate. Un numar mare de medicamente cu pretul sub 25 lei au disparut de pe piata din cauza acestei cresteri majore. Taxa se presupune a fi un moderator de preturi, insa medicamentele ieftine, folosite de milioane de romani devin neprofitabile si dispar de pe piata.     Pana acum 170 de medicamente au dispărut de pe piata, iar pacientii romani sunt obligati sa plateasca mai mult, iar sistemul de sanatate sa aiba costuri suplimentare. Producatorii de medicamente sunt cei mai afectati, 75 % din medicamente cu pretul mai mic de 25 de lei sunt realizate in Romania, iar asta pune in pericol industria medicamentelor din tara noastra. Sursa:... read more

    Medicii vor continua protestul referitor la birocratia din domeniul medical si subfinantarea asistentei medicale

      Medicii de familie vor continua protestul referitor la birocratia din domeniul medical si subfinantarea asistentei medicale, prin refuzul de a acorda servicii decontate de casele de asigurari de sanatate incepand din 3 ianuarie 2018.   “Din pacate, nu avem motive sa renuntam la protest. Vom continua sa consultam oamenii pro bono, cei mai multi dintre noi, insa ceilalti vor incasa consultatiile. Nu vom mai da trimiteri si retete compensate, asta este obligatia Casei de Asigurari. Nu știm cat vom continua acest protest, pentru ca nu depinde de noi. Deciziile sunt mai sus. Noi am incercat, am fost la discutii la Ministerul Sanatatii, dar totul a ramas la nivel de „se va…”, a declarat presedintele Societatii Nationale de Medicina a Familiei (SNMF), Rodica Tanasescu pentru News.ro   “Coalitia Solidari pentru Sanatate”, constituita la sfarsitul lunii octombrie a organizat protestul din 15 noiembrie, din Piata Victoriei, la care au participat sute de medici si pacienti din motivul “imposibilitatii de practica optima a medicinei de familie”.   Ministerul Sanatatii, Florian Bodog clasifica decizia medicilor de familie “neprofesionista” pentru ca este folosita suferinta pacientilor pentru negocieri si afirma ca au fost luate masuri pentru debirocratizarea sistemului si pentru finantarea suplimentara.   “Le cer scuze pacientilor si consider total neprofesionista decizia medicilor de familie de a folosi boala si suferinta acestor oameni in negocieri care, de fapt, au pornit de la discutii constructive despre debirocratizarea actului medical, in beneficiul pacientilor si a cadrelor medicale, dupa care s-a ajuns la revendicari de ordin financiar. Ma bucur, totusi, ca o mare parte dintre medicii de familie au inteles dorinta noastra de a gasi solutii si... read more

    Craciun fericit si Un An nou prosper!

      Dragi colegi, parteneri si colaboratori, WinSoft Suport va multumeste pentru increderea acordata in anul 2017! Va dorim momente fericite alaturi de cei dragi si implinirea tuturor dorintelor. Craciun fericit si un An Nou... read more