Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    WinSoft Suport a participat la evenimentul de lansare publica a proiectului de implementare in Romania a Sistemului European de Verificare a Medicamentelor

      Primul eveniment pentru lansarea Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM) s-a desfasurat vineri, 09 Februarie 2018, la Palatul Parlamentului reunind reprezentanti ai farmaciilor, distribuitorilor, producatorilor, dezvoltatorilor IT, presei si autoritatilor din Romania, precum si reprezentanti ai Uniunii Europene, Arvato BERTELSMANN si GS1 Global. Evenimentul a fost organizat de catre Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania (OSMR), o organizatie non-guvernamentala, autonoma, independenta, apolitica si non-profit, infiintata pentru implementarea Directivei Europene nr. 2011/62/EU din 8 Iunie 2011 cu privire la medicamentele contrafacute si a Regulamentului Delegat 2016/161. OSMR este responsabila pentru implementarea si administrarea Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM), o platforma de verificare prin intermediul careia farmaciile sau alte parti interesate, cum ar fi distribuitorii angro din Romania, pot verifica autenticitatea unui produs. OSMR are ca membri fondatori Asociatia Producatorilor Internationali de Medicamete (ARPIM), Asociatia Producatorilor de Medicamente Generice din Romania (APMGR), Asociatia Distribuitorilor si Retailerilor Farmaceutici din Romania (ADRFR), Asociatia Distribuitorilor Europeni de Medicamente (ADEM) si Colegiul Farmacistilor din Romania (CFR). “Implementarea acestui sistem este integral in sarcina mediului privat, industria farmaceutica fiind cea care sustine financiar tot acest proces. Rolul autoritatilor din Romania este acela de a crea un cadru legislativ clar si de a superviza si susține desfasurarea actiunilor. Reprezentantii Ministerului Sanatatii, ANMDM-ului, Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, Departamentului de Sanatate Publica al Administratiei Prezidentiale si ai Comisiei de Sanatate din Camera Deputatilor prezenti la eveniment si-au exprimat suportul pentru desfasurarea proiectului. Suntem in linie dreapta, 09 Februarie 2019 fiind termenul limita pentru un sistem national functional, cu toti actorii conectati. Un semnal de alarma a venit din partea lui Andreas Walter... read more

    Un E-book reader pentru farmacistii creativi!

      Incepand cu 1 februarie ai ocazia de a intra in competitia noastre, organizata pe pagina de Facebook WinSoft Suport pentru castigarea unui E-book reader de la Kindle. La concurs poate participa orice utilizator Facebook ce se alatura fanilor WinSoft Suport si trimite o poza cu tema „Creativitate in farmacia ta!” impreună cu uniforma sa de farmacist. Va asteptam pozele prin mesaj la pagina WinSoft Suport sau pe adresa de e-mail marketing@winsoftsuport.ro pentru a intra in competitie. Intra in competitie si castiga un E-reader Kindle pentru a te bucura de un citit comod in orice moment al vietii: 1. Trimite prin mesaj la pagina de Facebook WinSoft Suport o poza creativa cu uniforma ta de farmacist, 2. Alatura-te fanilor WinSoft Suport pentru a fi la curent cu parcursul concursului si cu noutatile din piata farmaceutica. Poza ta ajunge in topul celor mai creative 5 poze? Pe 16 februarie e timpul sa iti anunti prietenii sa te voteze prin Like la postarea de pe pagina WinSoft Suport. Daca postarea ta are cele mai multe likeuri, E-readerul Kindle este al tau. Asteptam poza ta prin mesaj la WinSoft Suport. Mult succes! Consulta regulamentul AICI. Trimite poza ta pentru a te inscrie in... read more

    WinSoft Suport va fi prezent la evenimentul „Siguranta pacientului prin Siguranta Medicamentului – un an pana la operationalizare”

      Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania impreuna cu WinSoft Suport va invita la Palatul Parlamentului, in data de 9 februarie 2018 pentru lansarea publica a implementarii Sistemului European de Verificare a Medicamentelor la nivel national. Evenimentul marcheaza un an pana la data precizata de legislatia europeana specifica pentru operationalizarea Sistemului. Printre vorbitori se numara: reprezentanti ai OSMR, Arvato Systems, Administratiei Prezidentiale, Ministerului Sănatatii si Ministerului Afacerilor Externe, Comisiei Europene, Agentiei Nationale a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale, Casei Națtonale de Asigurari de Sanatate, dar si reprezentanti ai Organizatiei Europene de Verificare a Medicamentelor si GS1 Global. Avand in vedere importanta proiectului pentru protectia pacienților europeni impotriva contrafacerilor de medicamente si implicit pentru toti actorii implicati, la eveniment sunt asteptati sa participe reprezentantii industriei farmaceutice, ai autoritatilor de la nivel national si european dar si reprezentantii companiilor producatoare de software dedicat acestei industrii. Evenimentul se adreseaza in egala masura producatorilor, importatorilor si distribuitorilor, farmaciilor publice si de spital, asociatiilor de pacienti si reprezentantilor mass... read more

    Reclamele la medicamente domina orele de audienta de la televizor in anul 2018

      Dintr-un total de 89 de reclame difuzate intre orele 20:00 si 21:00, 30 dintre ele au fost din industria farma si retail farma conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare. Jucători din industria farma si retail farma au pus accentul saptamana aceasta pe reclame la medicamente pentru gripa si raceala precum Coldrex (GlaxoSmithKline), Fervex (Brystol-Myers) sau Flu End. Pentru ca in sezonul rece din aceasta perioada predomina simptomele racelii au fost promovate prin reclama si medicamentele pentru nas infundat, dureri de gat sau vitamine in orele de audienta ale televiziunilor de luni seara. Compania farmaceutică germana Bayer a aparut luni seara la TV cu trei reclame la produsele Aspirin Plus C si Redoxon.   Pe langa reclamele din industria farmaceutica, predomina si reclamele din industria alimentara, in special cele pentru ciocolata. Ferrero Romania, filiala locală a grupului italian cu acelasi nume a fost lider in audienta TV de luni-seara cu 15 reclame la gama de produse.   Sursa: Ziarul... read more