Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Ghidul normelor de aplicare GDPR pentru farmacii, incepand cu 25 Mai

    In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor: Etape recomandate: 1.Inventarierea datelor cu caracter personal din farmacie, atat in format fizic, cat si electronic. Este recomandata numirea unui Data Protection Officer (DPO), insa nu este obligatorie. 2.Realizarea si implementarea de proceduri interne, precum si comunicarea acestora angajatilor din farmacie, de exemplu: scopul preluarii datelor, termenul de pastrare, modul de arhivare, persoanele care au acces. Aplicarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate adecvat riscului. Este recomandat ca aceste proceduri sa fie validate de profesionisti din domeniul juridic. 3.Revizuirea notificarilor de confidentialitate a datelor folosite in mod curent, de exemplu: formulare pe website, formulare pentru colectarea datelor cu privire la cardurile de fidelitate. 4.Implementarea mecanismelor pentru... read more

    Compania Apple va deschide clinici medicale in care se vor trata doar angajatii din cadrul organizatiei si familiile lor

      Apple a anuntat deschiderea a doua clinici in Santa Clara County, California, langa sediul lor din Copertino, in primavara anului in curs. Exista deja liste de joburi disponibile pentru pozitiile de: medic primar, medic de ingrijire acuta, antrenor de exercitii fizice și coordonator pentru asistente medicale. Iar lucrurile nu se opresc aici, pentru ca cei de la Apple cauta si „designeri” pentru dezvoltarea unor programe de prevenire a bolilor si de promovare a obiceiurilor sanatoase. Se pare ca ei nu sunt singurii cu aceasta initiativa, avand in vedere anuntul de luna trecuta, a celor de la Amazon prin care si-au exprimat intentiile de a construi bazele propriei clinici de sanatate. Data exacta a deschiderii clinicilor medicale nu a fost publicata inca, lucru ce ne face sa credem ca cei de la Apple vor oferi, in premiera aceste servicii angajatilor. Scopul celor 2 giganti este de a ajuta oamenii sa isi pastreze locurile de munca, statisticile aratand ca 69 de milioane de angajati renunta la job in fiecare an din cauza problemelor medicale. Acesta este motivul pentru care productia economica este redusa cu 260 de miliarde de dolari pe an, potrivit Centrului de Control si Prevenire a Bolilor. De asemenea, un alt beneficiu de care vor beneficia companiile este ca angajatii sanatosi au mai putine costuri pe termen lung, iar asigurarea medicala va fi mai ieftina. Nu stim inca daca cei de la Apple si Amazon s-au gandit la legile stricte privind securitatea datelor pentru pacienti, insa speram ca actiunile lor vor schimba beneficiile angajatilor pentru sanatate in bine. Sursă:... read more

    WinSoft Suport va fi parte din GL3 – Grup ce va fi implicat in realizarea documentelor si luarea de decizii pentru armonizarea aplicatiilor IT pentru farmacii

      Astazi am luat parte la prima intalnire comuna, desfasurata in sediul ANMDM, pentru GL-urile proiectului de implementare nationala a Sistemului European de Verificare a Medicamentelor. La discutie au prezentat: Octavian Alexandrescu (Secretar de Stat MS), Alexandru Velicu (Presedinte OSMR), Laurentiu Mihai (Director Executiv OSMR), Valentin Popescu (Director Tehnic & Operatiuni OSMR), Liliana Georgescu (Director Asigurarea Calitatii OSMR), Alexandru Chetrusca (Reprezentant Arvato in Romania), Ciprian Iosep (Presedinte GS1 Romania), Cristina Pricop (Director Executiv ADRFR). Principalul obiectiv a fost acela de stabilire a modului de lucru: ce proceduri trebuie sa fie urmarite si cum se va diviza activitatea in grupuri de discutie. WinSoft Suport va fi parte din GL3 – Conectivitate, grup ce va fi implicat in realizarea de documente si luarea de decizii pentru armonizarea aplicatiilor IT pentru: farmacii publice, farmacii de spital public, clinici private, distribuitori, importatori paraleli. In prezent in acest grup, cel mai bine reprezentate sunt companiile care produc software pentru farmacii, existand un grad de acoperire de 88%. Pentru ca Romania sa se incadreze in termenul stabilit de catre Uniunea Europeana (09 feb 2019) aceste grupuri trebuie sa desfasoare o activitate sustinuta, colaborativa, orientate catre solutii. In prezent Arvato a pus la dispozitie un mediu de testare pentru National Medicines Verification Systems (NMVS). S-a mentionat un termen de 15 august 2018 pentru punerea in functiune a variantei pilot. Uniformizarea nomenclatoarelor la nivel national, baze de date aliniate intre entitati (producatori, distribuitori, spitale, farmacii) pentru verificarea produselor pe lantul de distributie sunt teme luate in discutie, care vor fi dezbatute in cadrul grupurilor. 34904 produse din nomenclatorul actual ANMDM vor fi incluse pentru... read more