Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.
Servicii incluse:
Consultanta in marketing presupune:
- Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
- Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
- Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
- Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
- Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
- Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;
Obiectivele campanii de marketing:
- Cresterea rulajului;
- Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
- O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.
Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.
Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:
Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.
Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.
Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.
Ghidul normelor de aplicare GDPR pentru farmacii, incepand cu 25 Mai
In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor: Etape recomandate: 1.Inventarierea datelor cu caracter personal din farmacie, atat in format fizic, cat si electronic. Este recomandata numirea unui Data Protection Officer (DPO), insa nu este obligatorie. 2.Realizarea si implementarea de proceduri interne, precum si comunicarea acestora angajatilor din farmacie, de exemplu: scopul preluarii datelor, termenul de pastrare, modul de arhivare, persoanele care au acces. Aplicarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un nivel de securitate adecvat riscului. Este recomandat ca aceste proceduri sa fie validate de profesionisti din domeniul juridic. 3.Revizuirea notificarilor de confidentialitate a datelor folosite in mod curent, de exemplu: formulare pe website, formulare pentru colectarea datelor cu privire la cardurile de fidelitate. 4.Implementarea mecanismelor pentru... read moreProgram departament Suport
TEL: 021 346 36 30
E-MAIL: suport@winsoftsuport.ro