Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    PharmaShop24 si WinSoft Suport ofera farmaciilor posibilitatea de a vinde produse la orice ora si in orice zi

    Pentru a face serviciul farmaceutic cat mai facil, adaptat ritmului alert al clientilor, WinSoft Suport ofera vendomatele farmaceutice PharmaShop24. “Micile farmacii” vin in ajutorul clientului cu o gama larga de produse parafarmaceutice, dispozitive medicale, produse de igiena, alimentatie pentru copii, dezinfectante, pansamente, cosmetice, prezervative si multe altele. Principalele avantaje, atat pentru detinatorii farmaciilor cat si pentru clienti lor sunt: proximitatea si confortul, cresterea vanzarilor, discretia pentru alegerea produselor, imbunatatirea imaginii de business, disponibilitatea lor la orice ora si in orice zi si evitarea cozilor din farmacii. Acest fenomen este in continuă crestere si este puternic condiționat de lipsa timpului liber si a costului fortei de munca. Vendomatele reusesc sa ofere solutii rapide in orice moment, cu un efort minim. In plus, suntem din ce in ce mai obisnuiti cu dispozitivele automate si sistemele computerizate, asa ca suntem gata sa acceptam vanzatorii automati plasati tot mai frecvent in locuri accesibile (birouri, companii, magazine de orice fel, zone publice etc.) Vendomatele pot detine pana la 100 linii de vanzare cu inaltimi si latimi diferite, astfel dimensiunea produselor va fi mereu potrivita si pot fi plasate atat in vitrina farmaciei, cat si separat de acestea, in statiile de autobuz sau in punctele cheie. Afla mai multe: PharmaShop24 Cum functioneaza vendomatele farmaceutice? Acest video va arata structura si modul de utilizare al vendomatelor PharmaShop.... read more

    Comunicat de presa: In atentia tuturor partenerilor ANMDM

    Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale (ANMDM) reitereaza importanta dezvoltarii, de catre Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania (OSMR), a Sistemului National de Verificare a Medicamentelor (SNVM), menit sa asigure implementarea Directivei Europene 62/2011/UE privind evitarea patrunderii medicamentelor falsificate in lantul autorizat de distributie. Este un proiect national, lansat public in data de 9 februraie 2018, cu un an inainte de a deveni operational, in cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanti ai tuturor actorilor care trebuie sa se implice in armonizarea si implementarea noului mod de identificare si de protejare a medicamentelor contra modificarilor ilicite. Cu aceasta ocazie, presedintele ANMDM a subliniat ca rolul Agentiei in procesul de implementare a Directivei medicamentelor falsificate, bine definit de Regulamentul delegat 2016/161, va fi indeplinit prin angajarea intregului colectiv. In acest context, ANMDM se alatura membrilor OSMR in efortul de constientizare a tuturor detinatorilor de autorizatii de punere pe piata privind importanta inrolarii in acest proiect national, in timp util (iunie 2018) si a contributiei acestora la bugetul organizatiei, respectiv la asigurarea fondurilor necesare desfasurarii activitatii si dezvoltarii SNVM in conditii optime. Reusita proiectului depinde de conjugarea muncii tuturor verigilor lantului de aprovizionare a populatiei cu medicamente: • Autoritati (Ministerul Sanatatii, ANMDM, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Casele Judetene de Asigurari de Sanatate) • Detinatorii de Autorizatii de Punere pe Piata – cu rol dublu: operatori si finantatori ai sistemului • Ceilalti operatori din lantul farmaceutic – distribuitori, farmacii (circuit inchis/ deschis); • Operatorii cu statut special din lantul farmaceutic – spitale, DSP-uri, penitenciare, unitati scolare, unitati militare etc; fara a omite rolul mass-media, ca formator... read more

    Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?

      Va invitam sa participati in data de 18 aprilie 2018, in intervalul 14:00 -17:00, la Hotelul Sulina**** din Mamaia, la evenimentul: “Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?” In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor, iar primul pas este acela de a se informa. Participarea este GRATUITA, rezervarea locului se face prin completarea formularului. Afla mai multe despre eveniment si completeaza formularul: EVENIMENT... read more

    A fost aprobat contractul-cadru pentru anul 2018 si va intra in vigoare pe data de 1 aprilie 2018

      CNAS a publicat Proiectul Normelor metodologice de aplicare pentru anul 2018 a Contractului-cadru prin care se vor reglementa conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale. Contractul-cadru pentru anul 2018 aduce o serie de schimbari, comparativ celui din anul precedent, privind accesul persoanelor asigurate la medicamente si servicii medicale, birocratia si trasparenta furnizorilor de servicii medicale. Daca in anul 2017 farmacia trebuia sa fie in contract cu aceeasi casa de asigurari de sanatate ca si medicul prescriptor, din data de 1 iulie 2018 aceasta procedura se va aplica doar pentru medicamentele care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat (contractele in care furnizorul ofera gratuit un număr determinat de unitati, pentru un numar determinat de pacienti, pe o anumita perioada de timp, pentru o tinta terapeutica stabilita sau cu un anumit pret negociat). De asemenea, investigatiile recomandate de medicii aflati in contract cu sistemul asigurarilor sociale de sanatate vor putea fi realizate la orice furnizor, indiferent cu ce casa de asigurari de sanatate se afla acesta in relatii contractuale. O alta noutate adusa de contractul-cadru pentru acest an este semnatura electronica obligatorie a medicilor ce detin un contract cu casa de asigurari de sanatate. Medicii sunt obligati sa detina pana la data de 30 aprilie 2018 semnatura electronica. O serie de schimbari vor avea loc si in cadrul programului de activitate al medicilor si a documentelor necesare in cazul pacientilor. Noile reglementari vor simplifica procesul de contractare pentru furnizorii de medicamente, servicii si dispozitive medicale prin eliminarea unor documente solicitate in prezent si posibilitatea de a transmite documentele in format electronic. Sura:... read more