Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.
Servicii incluse:
Consultanta in marketing presupune:
- Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
- Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
- Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
- Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
- Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
- Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;
Obiectivele campanii de marketing:
- Cresterea rulajului;
- Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
- O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.
Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.
Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:
Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.
Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.
Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.