Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Echipamente AMEF cu jurnal electronic & comunicarea cu programul de gestiune PharmaOriginal

    In Sedinta de Guvern din data de 8 noiembrie 2017 au fost stabilite cerintele tehnice pe care noile tipuri de case de marcat trebuie sa le indeplineasca pentru autorizare. Contribuabilii Mari si Mijlocii trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 Iulie 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Septembrie 2018. Contribuabilii Mici trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 August 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Noiembrie 2018. Conform Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 de catre operatorii economici cu modificarile si completarile ulterioare Art. 18 Alin. (6), programele de aplicatie externe interfatate cu aparatele de marcat electronice fiscale prevazute la art. 17 lit. a), b), e) si f) trebuie sa fie inregistrate in BNP (Biblioteca nationala de programe) prevazuta de Hotararea Guvernului nr. 1.621/2003 pentru organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica – ICI Bucuresti, cu modificarile si completarile ulterioare, specificand datele de identificare a aplicatiei, precum si modelele de echipamente fiscale omologate cu care se interfateaza. Dupa cum puteti vizualiza pe website-ul ICI, programul de gestiune farmaceutica PharmaOriginal a fost inregistrat in BNP https://casedemarcat.ici.ro/inregistrare-bnp/bnp-programe-de-aplicatie-externa/ Avand in vedere termenele foarte scurte pentru dotare cu echipamente noi si tinand cont de stocurile limitate existente la distribuitorii agreati, sugeram farmaciilor sa demareze procesul de achizitionare case de marcat / imprimante fiscale cu jurnal electronic. Au fost testate de catre reprezentantii WinSoft Suport echipamentele fiscale avizate: Datecs, Tremol, Custom, toate acestea fiind compatibile cu programul de... read more

    Despre GDPR: prezentare generala, particularitati ale domeniului farmaceutic, registrul DataKlas GDPR

    Farmaciile intră și ele sub incidența GDPR ținând cont de fapul că prelucrează date personale prin operații de genul: eliberarea rețetelor compensate către asigurați și împuterniciți, acordarea de discounturi și promoții către clienții fideli , facturarea către persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vânzarea de cosmetice și parafarmaceutice, existența camerelor de supraveghere în locații, gestionarea datelor cu privire la angajații din farmacie ș.a. Suntem alături de clienții noștri în această nouă etapă și am pregătit o serie de măsuri și functionalități, menite să indeplinească nevoile de securitate și conformare la noile norme. Materialul video cuprinde informații generale despre GDPR, informații specifice domeniului farma, precum și exemplificarea modului de utilizare pentru DataKlas GDPR. Vă reamintim că aplicarea regulamentului în activitatea dumneavoastră înseamnă adoptarea unor măsuri organizatorice interne, a unor politici de securitate și confidențialitate, precum și comunicarea acestor reguli către colectivul farmaciei. Putem să vă oferim suport, prin intermediul partenerilor noștri din domeniul juridic si securitate cibernetică, în etapele de auditare, implementare și testare periodică. Vizualizare... read more

    Cum va afecta intrarea în vigoare a GDPR operatorii din turismul balnear din România?

    Vă invităm să participați la evenimentul intitulat “Cum va afecta intrarea în vigoare a GDPR operatorii din turismul balnear din România?”. Un eveniment ce își propune să dezbată implicațiile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale (GDPR) asupra industriei turismului balneoclimateric, alături de specialiști din domeniul juridic și IT. Programul este organizat de către OPTBR, în parteneriat cu WinSoft Suport, High-Tech Systems & Software, FidaSmart, Safetech Innovations. 11 mai 2018, orele 10:00 -17:00 Hotelul Orizont Cozia**** , Caciulata-Calimanesti Agenda evenimentului: Deschidere conferinta: Nicu Radulescu (presedintele OPTBR) Prezentare agenda si introducere vorbitori: Selena Stan (FIDASmart), Madalin Bratu (Safetech Innovations), Mihai Argesanu (HTSS), Ionela Chilut (HTSS) – moderator: Oana Radu (WinSoft Suport)– 15 min Introducere in GDPR – Selena Stan (FidaSmart) – 60 min Implementari practice si solutii complete de securitate cibernetica – Madalin Bratu (Safetech Innovations), Ionela Chilut (HTSS) – 45 min Coffee break – 15 min Impactul GDPR asupra industriei hoteliere – consideratii specifice privind turismul balnear – Selena Stan (FIDASmart) – 45 min Pauza de pranz – 90 min Workshop interactiv – Realizarea registrului GDPR cu ajutorul aplicatiei DataKlas – Mihai Argesanu (HTSS), Selena Stan (FidaSmart) – 90 min Solutii software DataKlas – DKMedical pentru domeniul balnear – Mihai Argesanu (HTSS) – 30 min Sesiune de intrebari – 40 min Incheiere conferinta Sesiune de discutii intre reprezentantii hotelierilor si reprezentantii WinSoft Suport, HTSS, FIDASmart si Safetech Innovations in vederea unor viitoare... read more

    COSMOFARMA 2018 – Idei noi pentru digitalizarea domeniului farmaceutic din Romania

      In perioada 20-22 Aprilie 2018, s-a desfasurat la Bologna expozitia Cosmofarma, unul dintre evenimentele importante la nivel european pentru sectorul farmaceutic, care a reunit reprezentanti, producatori, distribuitori de aparatura pentru farmacii, roboti pentru automatizarea fluxurilor, mobilier si instrumente inteligente, aplicatii pentru digitalizarea sistemului de sanatate, produse de ingrijire a sanatatii si infrumusetare, precum si prestatori de servicii pentru farmacii. Peste 150 de ore de prezentari, conferinte si programe de formare profesionala, interactiune, discutii si networking facilitat participantilor accesul la noile tendinte si produse. Cum tehnologia in domeniul farmaceutic este un subiect de interes pentru WinSoft Suport, participarea la Cosmofarma a fost una generatoare de idei si parteneriate. “Am participat la expozitia de la Bologna cu gandul de a identifica acele solutii pe care le putem prezenta si adapta nevoilor clientilor nostri din Romania in scopul optimizarii activitatii. Indiferent daca ne referim la roboti, vendomate, dispozitive pentru “telefarmacie”, aplicatii, toate acestea au rolul de a eficientiza activitatea, de a implementa canale alternative de interactiune cu clientii si de a oferi farmacistului mai mult timp pentru a discuta cu oamenii. Schimbarile sunt rapide si ritmul este alert, iar digitalizarea farmaciilor in beneficiul consumatorilor reprezinta pentru noi o provocare. Am reintalnit la targ parteneri din zona de echipamente si servicii, ale caror performante sunt deja validate la nivel european, dar si potentiali colaboratori la inceput de drum, cu solutii inovative”, a declarat Oana Radu, directorul executiv al Winsoft Suport. Eveniment... read more