Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Data Protection Day 2020

    Pe 28 Ianuarie se sărbătorește la nivel mondial Data Privacy Day (cunoscută în Europa sub denumirea de Data Protection Day). Ideea a apărut în urmă cu 14 ani ca o inițiativă educațională cu focus pe creșterea gradului de conștientizare a firmelor, precum și a utilizatorilor cu privire la importanța protejării confidențialității informațiilor personale online, în special în contextul rețelelor de socializare. Pe lângă latura sa educațională, Data Privacy Day promovează evenimente și activități care stimulează dezvoltarea de instrumente tehnologice ce contribuie la controlul individual asupra informațiilor de identificare personală; încurajează respectarea legilor și reglementărilor privind confidențialitatea (GDPR); și crează dialoguri între părțile interesate în promovarea protecției datelor și a vieții private. Sărbătoarea internațională oferă multe oportunități de colaborare între guverne, industrie, mediul academic și organizațiile nonprofit. Sărbătorim și noi acest eveniment prin dezvoltarea și promovarea unor soluții adaptate mediului farmaceutic: Dataklas GDPR La nivelul Consiliului European azi sunt desfășurate mai multe evenimente, pe care le puteți urmări accesând website-ul:... read more

    Statistici prezentate de ANSPDCP la un an de la intrarea in vigoare a regulamentului GDPR

    Prezentăm următoarele informații statistice referitoare la activitatea Autorității Naționale de Supraveghere începând cu data de 25 mai 2018 și până la data de 24 mai 2019: -s-au înregistrat 9439 de responsabili cu protecția datelor; -s-au înregistrat 398 de notificări de încălcări de securitate a datelor cu caracter personal; –s-au primit 5260 plângeri și sesizări; -s-au efectuat 485 investigații din oficiu; -s-au efectuat 496 investigații la plângerile persoanelor vizate. În urma investigațiilor efectuate, au fost dispuse 57 de măsuri corective și au fost acordate 23 avertismente. Mai multe detalii pe website-ul ANSDCP. Pentru detalii suplimentare cu privire la GDPR și modul de funcționare al platformei DataKlas GDPR , vă invităm să urmăriți materialul video încarcat pe website-ul... read more

    Modificare cota TVA de la 9% la 5% pentru produsele bio atestate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale

    Prin Ordonanța de urgență nr. 31/14.052019, de modificare a Codului fiscal, de la 1 iunie 2019, publicata Monitorul Oficial nr 403 din 23 mai 2019 scade la 5% TVA-ul pentru livrarea alimentelor de inalta valoare calitativa (bio): produse montane, produse eco, produse traditionale. Firmele (inclusiv farmaciile) trebuie sa tina cont de unele aspecte practice pentru TVA-ul de 5%, cum ar fi: factura primita de la furnizor trebuie sa fie insotita de copia documentului de recunoastere/atestare/certificare eliberat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltarii Rurale. Pentru vanzarea/livrarea catre consumatorii finali de produse bio (TVA 5%) nu este nevoie ca factura emisa sa fie insotita de documentul de atestare. Tinand cont de aceasta modificare legislativa, precum si de faptul ca farmaciile pot comercializa produse bio, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte: – Produsele bio (insotite de atestat) vor fi operate in stoc prin Nota de Intrare receptie cu TVA 5%; – Echipamentele fiscale utilizate au fost configurate/actualzate pentru a emite bonuri cu TVA 5%; – Aplicatiile de gestiune farmaceutica / contabilitate sunt setate pentru utilizarea cotei de TVA de 5%; – Daca doriti sa operati modificarile de TVA in stoc de la 9% la 5% pentru produsele bio existente, sa tineti cont ca aceste modificari trebuie sa fie justificate printr-un document de recunoastere/atestare/certificare eliberat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale primit de la... read more

    Procedura obligatorie: obtinere cod unic GLN (Global Location Number) pentru conectarea la Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM)

    Incepand cu 09 februarie 2019 intra in vigoare Regulamentul Delegat (UE) 2016/161 cu privire la serializarea medicamentelor, moment din care farmaciile, spitalele si distribuitorii en-gros vor avea obligatia sa se conecteze la Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM) pentru verificarea autenticitatii Rx-urilor. O conditie obligatorie pentru realizarea conexiunii cu SNVM-ul este detinerea unui cod unic conform schemei de codificare EAN Location Code acreditată conform ISO 6523 pentru fiecare locatie functionala (GLN – Global Location Number). Codurile se obțin de la orice entitate non-profit autorizată și afiliată asociației internaționale non-profit GS1. Prin urmare farmaciile, spitalele si distribuitorii trebuie sa devina membri GS1 Romania, sa achite cotizatia anuala, in vederea obtinerii GLN-urilor pentru fiecare locatie. Procedura de inscriere in GS1 Romania presupune transmiterea online sau pe e-mail a urmatoarelor documente (Sursa: https://www.gs1.ro/cum-deveniti-membri/ ): 1. buletinul de inscriere: • Pentru farmaciile / distribuitorii cu mai putin de 10 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru farmacii individuale, retele mici de farmacii, Directii Sanatate Publica, unitati medicale de mici dimensiuni – fara codificare de produse (include 10 GLN-uri pentru UserId SNVM, LUF, PTC) PO-02 F14 Formular_de_inscriere_FARMACII-INDIVIDUALE_RETELE-MICI-DE-FARMACII_DIRECTII-SANATATE-PUBLICA_UNITATI-MEDICALE-DE-MICI-DIMENSIUNI • Pentru farmaciile / distribuitorii ce detin intre 11 si 100 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru retele medii de farmacii, distribuitori mici si medii, unitati medicale medii si mari – fara codificare de produse (include 10 GLN-uri pentru UserId SNVM, LUF si posibilitate de suplimentare pana la 100 GLN-uri LUF, PTC) PO-02 F15 Formular_de_inscriere_RETELE-MEDII-DE-FARMACII_DISTRIBUITORI-MICI-SI-MEDII_UNITATI-MEDICALE-MEDII-SI-MARI • Pentru farmaciile / distribuitorii ce detin intre 101 si 10.000 locatii functionale: Buletin de inscriere pentru societati de productie, import, distributie, retail care opereaza sub brand national sau international (include 10... read more