Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Diferente intre lista de medicamente din ianuarie si propunerea pentru aprilie 2015

    Pe website-ul Ministerului Sanatatii a fost publicat in cursul zilei de azi urmatorul comunicat: “Ordin pentru completarea și modificarea Ordinului ministrului sănătății nr. 245 din 16 martie 2012 pentru aprobarea prețurilor la medicamentele cuprinse în Catalogul Național al prețurilor medicamentelor de uz uman autorizate de punere pe piață in Romania Contact: Cristiana Spoeala | 021.3072.536 | Cristina Ioniță | 021.3072.551 Afisat de la 02-03-2015 pana la 10-04-2015  OMS Inghetare Aprilie 2015 (proiect)  CaNaMed Aprilie 2015 (proiect)  CaNaMed Aprilie 2015 (proiect) Observatiile si propunerile privind proiectul de act normativ pot fi transmise pe adresa: propuneri@ms.ro. Termenul limita pana la care se pot face propuneri este cea de a 10-a zi de la data introducerii pe site a textului proiectului de act normativ.” Pentru a vizualiza diferentele cu privire la preturile de amanunt intre lista din ianuarie 2015 (http://preturi.ms.ro/c201501/download.php) si propunerea de lista pentru luna aprilie 2015 publicata azi pe website-ul Ministerului Sanatatii (http://www.ms.ro/?pag=22) faceti click  AICI pentru a descarca fisierul XLS.  ... read more

    Comunicat CNAS- Cardul naţional de sănătate, un instrument care va face ordine în sistem

    Cardurile naţionale de sănătate nedistribuite şi predate de către operatorul de servicii poştale la casele de asigurări de sănătate sunt distribuite asiguraţilor de către casele de asigurări de sănătate, fie prin prezentarea acestora la sediul casei de asigurări de sănătate la care este luat în evidenţă asiguratul, fie prin intermediul medicilor de familie, cu ocazia primei prezentări în vederea acordării unui serviciu medical.

    read more