Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    IT Support Specialist

    Esti pasionat si ai experienta in domeniul It? WinSoft Suport este in cautarea unui Specialist Suport It. Cerinte: o Persoana organizata si orientata catre rezultate; o Capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii; o Cunostinte in domeniul economic (financiar-contabilitate); o Cunostinte in domeniul IT (operare, sisteme de operare, configurari retele de calculatoare, baze de date); o Studii superioare absolvite sau in curs (profil economic sau tehnologia informatiei); o Persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa; o Atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor. Avantaj: o Cunostinte MYSQL, SQL; o Experienta anterioara cu solutii informatice de gestiune (implementare, operare, suport). Descrierea jobului: o Acorda suport de tip help-desk (telefonic, e-mail, messenger, remote) sau prin deplasare la sediul clientilor pentru solutiile dezvoltate de companie; o Asigura instalarea echipamentelor periferice necesare functionarii solutiilor dezvoltate de companie; o Testeaza fluxurile configurate in aplicatii; o Creeaza proceduri de lucru si instructiuni de utilizare a... read more

    Cardul de sanatate inlocuit de cartea de identitate?

    Presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate a declarat ca va circula in continuare cartea de identitate si cardul national de sanatate, in paralel. Se presupune, pana in anul 2020, o data cu aparitia noilor carti electronice de identitate, se va substitui prezenta cardului de sanatate. Suntem informati ca aceasta inlocuire nu este o noutate, fiind precizata inca din 2006, de la aparitia Legii sanatatii. Insa, precizarea ce a ridicat semne de intrebare, este cea in care cardul de sanatate nu ar mai fi valabil, in momentul aparitiei noi carti de identitate. Radu Tibichi, presedintele CNAS, ne asigura informatia conform careia, cele doua documente vor functiona ani buni in paralel, cardul de sanatate avand oricum o valabilitate de cinci ani. Asadar, procesul se va face treptat. Sursa:... read more

    Hedera Helix Farm este castigatorul premiului oferit de WinSoft Suport

    WinSoft Suport a organizat Tombola clientilor fideli, in cadrul careia au participat farmaciile ce au colaborat pentru un abonament de mentenanta de 6 sau 12 luni. Premiul in valoare de 3000 de lei a constat intr-un laptop Lenovo 12.6’’ V310, Win 10 Pro a fost castigat, prin tragere la sorti, de lantul de farmacii Hedera Helix Farm, partenerul nostru de 12 ani. Ii felicitam si le multumim de participare. „O colaborare de 12 ani ce a raspuns cu profesionalism si calitate cerintelor noastre. Apreciem sustinerea si implicarea oferite in utilizarea licentei PharmaOriginal, a modulelor SQL si a platformei online. Folosim programele in fiecare zi si sunt cu siguranta cele mai bune unelte de economisire a timpului si a costurilor. Suntem onorati sa fim selectati castigatorii premiului de 3000 lei, in urma tombolei organizate de compania Winsoft Suport, pentru clientii fideli. Acest premiu nu face decat sa aduca inca un plus colaborarii noastre. Recomandam echipa Winsoft Suport si aplicatiile oferite!” Hedera Helix Farm (Mot... read more

    Modificari legislative – cota TVA 20% – 01 ianuarie 2016

    Din 2016 se vor aplica urmatoarele cote de taxa : I. Cota standard este 20% începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi până la data de 31 decembrie 2016.   II.Cota redusă de 9% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele prestări de servicii şi/sau livrări de bunuri: a) livrarea de proteze şi accesorii ale acestora, definite prin normele metodologice conform legislaţiei specifice, cu excepţia protezelor dentare scutite de taxă conform art. 292 alin. (1) lit. b); b) livrarea de produse ortopedice; c) livrarea de medicamente de uz uman şi veterinar; d) cazarea în cadrul sectorului hotelier sau al sectoarelor cu funcţie similară, inclusiv închirierea terenurilor amenajate pentru camping; e) livrarea următoarelor bunuri: alimente, inclusiv băuturi, cu excepţia băuturilor alcoolice, destinate consumului uman şi animal, animale şi păsări vii din specii domestice, seminţe, plante şi ingrediente utilizate în prepararea alimentelor, produse utilizate pentru a completa sau înlocui alimentele. Prin normele metodologice se stabilesc codurile NC corespunzătoare acestor bunuri; f) serviciile de restaurant şi de catering, cu excepţia băuturilor alcoolice, altele decât berea care se încadrează la codul NC 22 03 00 10; g) livrarea apei potabile şi a apei pentru irigaţii în agricultură. III.Cota redusă de 5% se aplică asupra bazei de impozitare pentru următoarele livrări de bunuri şi prestări de servicii: a) manuale şcolare, cărţi, ziare şi reviste, cu excepţia celor destinate exclusiv sau în principal publicităţii; b) serviciile constând în permiterea accesului la castele, muzee, case memoriale, monumente istorice, monumente de arhitectură şi arheologice, grădini zoologice şi botanice, târguri, expoziţii şi evenimente culturale, evenimente sportive, cinematografe, altele decât cele scutite conform art. 292 alin. (1)... read more