Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    Stiri din piata farma

    Ministrul Sanatatii anunta vesti bune pentru studentii universitari din domeniul medical.     Ministrul Sanatatii, Prof. Dr. Florian Bodog va solicita Guvernului Romaniei majorarea locurilor in universitatile de medicina si farmacie in functie de posibilitatea acestora de pregatire a studentilor, numarul inscrierilor la concursul de rezidentiat si nevoile existente in unitatile sanitare teritoriale.   “Anul acesta vrem sa pregatim mai multi specialisti pentru ca, realitatea din sistem, ne arata ca este nevoie de medici specialisti tineri in spitale. Voi propune primului ministru suplimentarea locurilor la Rezidentiat, pe baza solicitarilor realizate de universitati si studenti, dar si in baza experientei din ultimii ani”, a declarat ministrul BODOG.   De asemenea, se dezbat planuri pentru a oferi oricarei institutii de invatamant superior medical publica posibilitatea de a organiza si sustine concursul de Rezidentiat si oportunitatea tinerilor studenti de a merge la practica pe parcursul anilor de Rezidentiat in spitalele de stat ale tari, cu speranta ca vor fi determinati dupa 3-4 ani de practica sa lucreze intr-o astfel de unitate. Concursul de rezidentiat de anul acesta pentru domeniile medicina, medicina dentara si farmacie va fi organizat duminica, 19 noiembrie 2017 si se va desfasura in 6 centre universitare: Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Targu Mures si Timisoara. In luna octombrie se vor afisa pe site-ul www.rezidentiat.ro numarul locurilor disponibile, metodologia, conditiile de participare si numarul posturilor disponibile. Sursa: www.Paginamedicala.ro In curand telefonul mobil va putea masura tensiunea arteriala.     Potrivit celor de la Apple a fost obtinut un brevet pentru a transforma un Iphone intr-un device de monitorizare a sanatatii. Nu se stie cand va fi lansat insa acesta va masura... read more

    Cautam Expert in accesarea fondurilor europene!

    WinSoft Suport isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in accesarea fondurilor europene, iar tu ai putea fi aceea. Daca ti se potriveste descrierea, te invitam sa ne povestesti despre proiectele pe care le-ai implementat. Nivel cariera: 2-5 ani Program job: full time Cerinte: • Studii superioare finalizate (studii in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene); • Certificari in domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achizitii Publice, etc.); • Minim 4 ani experienta in aplicarea si gestionarea fondurile europene in domeniul IT; • Experienţă OBLIGATORIE in domeniul consultanței pentru accesarea fondurilor europene: intocmire cereri de finantare, derulare proceduri de achizitii, intocmire cereri de plata/rambursare etc. • Lb. engleza – nivel avansat; • Permis conducere – categoria B; • Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si negociere; • Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene; • Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate. Responsabilitati: • Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor; • Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului; • Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila; • Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc. • Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor; • Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare; • Evaluarea eligibilitatii proiectelor; • Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare; • Organizarea procedurilor de... read more

    Dam startul la un stil de viata sanatos!

    Pentru ca ne place sa fim sanatosi, activi si la moda, organizam un concurs prin care poti castiga Bratara Fitness Monitor Black. Concursul se desfasoara exclusiv pe platforma de socializare Facebook, incepand de astazi, iar pentru a intra automat in extragere trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi: Like paginii noastre de facebook si Share la postarea campaniei. Gadget-ul oferit ca premiu este creat special pentru a te ajuta sa imbuntatesti si sa monitorizezi activitatea fizica depusa pe parcursul zilei. O bratara eleganta care poate fi asortata la orice tinuta, dar si un ajutor in diminetile grele. Poate fi folosita ca si alarma, fiind prevazuta cu un sistem de vibratie. Este rezistenta la apa si functioneaza in stand-by pana la 30 de zile. Bratara este compatibila cu dispozitive mobile ce au o versiune de Android 4.4 sau mai noi. Concursul se finalizeaza in data de 30 iunie 2017, iar castigatorul va fi extras prin RandomOrg si anuntat pe pagina de facebook WinSoft Suport. Regulament campanie Cu WinSoft Suport te mentii in... read more

    Sfaturi pentru a va feri de amenintarea cibernetica

    „Ameninţarea cibernetică de tip ransomware WannaCryptor criptează datele utilizatorilor şi apoi solicită recompensă. În timp ce ransomware-ul convenţional, una dintre cele mai prolifice ameninţări ale momentului, se răspândeşte prin emailuri cu documente periculoase ataşate, browser-e şi exploit-uri în aplicaţiile web, atacul de astăzi foloseşte o vulnerabilitate prezentă în majoritatea versiunilor sistemului de operare Windows. Vulnerabilitatea MS17-010 permite atacatorului să ruleze cod periculos pe un computer vulnerabil şi să folosească acel cod pentru a infecta sistemul cu ransomware fără ca cineva să acceseze linkuri sau să deschidă emailuri infectate”, potrivit datelor comunicate de compania românească Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de soluţii de securitate IT. Avand in vedere riscurile la care computerele dumneavoastra sunt expuse ca urmare a atacurilor cibernetice (WannaCry), va rugam frumos sa acordati atentie maxima urmatoarelor aspecte: • nu deschideti atasamente ale emailurilor provenite de la necunoscuti; • asigurati-va ca sistemul de operare (Windows) are aplicate toate update-urile si acceptati actualizarea Windows, care va fi propusa in mod automat. Pe linkul de mai jos găsiți patch-ul CRITIC MS17-010 de la Microsoft care trebuie instalat pe stații si servere. In urma instalării necesita repornire. Sunt mai multe versiuni de fișier funcție de sistemul de operare, se vor descărca si instala cele care se aplica: https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx • actualizati programul antivirus; • daca intalniti un fisier pe care nu il mai puteti accesa, va rugam sa anuntati de urgenta responsabilii IT din farmacia dumneavoastra sau reprezentantii WinSoft Suport; • in cazul nefunctionarii aplicatiilor de gestiune farmaceutica va rugam sa va adresati echipei de Suport sau reprezentantilor regionali; • realizati salvarea datelor pe stick-uri sau... read more