Asistenta online si telefon

 

Serviciile de mentenanta software si tehnica sunt oferite partenerilor cu ajutorul personalului calificat, oferindu-se asistenta online, telefonica, precum si deplasari la sediul clientului. Suportul telefonic si online este sustinut prin intermediul unui CallCenter cu program de Luni pana Duminica.

Servicii incluse:

  • Asigura asistenta telefonica si online de luni pana vineri, intre orele 08.00-21.00, sambata si duminica, intre orele 09.00-18.00; Contact: 021.346.36.30.
  • Asigura asistenta la sediul firmei sale intre orele 09.00-18.00, de luni pana vineri prin reprezentantii zonali (acoperire nationala);
  • Se deplaseaza la sediile beneficiarului in termen de 48 ore de la solicitare daca exista neclaritati care nu pot fi rezolvate telefonic;
  • Asigura intretinerea bazelor de date care sunt folosite în cadrul programului de gestiune farmaceutica, pentru mentinerea coerentelor privind structurile lor si a relatiilor dintre ele;
  • Furnizeaza toate variantele rezultate din dezvoltarea sau modificarea programelor ca urmare a schimbarilor tehnologice sau a legislatiei economice. Aici sunt incluse si modificarile ce provin de la C.N.A.S.
  • marketingservicii
     

    Consultanta in marketing presupune:

    • Realizarea de rapoarte cu privire la eficienta afacerii;
    • Structurarea campaniei de fidelizare prin: carduri de fidelitate, promotii periodice, promotii punctuale, pachete promotionale;
    • Elaborarea Regulamentul de fidelizare ce trebuie comunicat clientilor;
    • Intretinerea bazei de de date cu informatii despre clienti si istoricul achizitiilor acestora;
    • Realizarea machetele grafice pentru materialele promotionale;
    • Promovarea imaginii Beneficiarului in mediul online si prin metode traditionale;

    Obiectivele campanii de marketing:

    1. Cresterea rulajului;
    2. Promovarea imaginii farmaciei in randul clientilor;
    3. O cat mai buna pozitionare a farmaciei in raport cu concurenta.
    BACK UP DE DATE SERVICII PENTRU SITE icon text

     

    Serviciul de backup asigură siguranța datelor de pe calculatoarele locale în caz de furturi, defecțiuni, deteriorări, erori sau orice alte incidente. În momentul solicitării se va trimite cea mai recentă copie a bazei de date disponibilă în Data Center pe un nou sistem, pentru reluarea activității.

     

    Beneficiile serviciilor de backup de date în Data Center.

  • Backup de date automat, fără intervenția utilizatorului,
  • Operațiune desfășurată în mod silențios, fără a întrerupe activitatea farmacistului,
  • Backup în Data Center atât la pornirea aplicațiilor Pharma Original, cât și la închiderea acestora.
  • sERVICII HARDWARE2
     

    Vizeaza in special eliminarea cauzelor care duc la degradarea performatelor sau chiar la distrugerea componentelor care intra in alcatuirea computerelor de birou:

  • Servicii de indentificare si depanare defectiuni hardware si software;
  • Instalarea sistemului de operare Windows;
  • Instalare si configurare software; 
  • Optimizare si upgrade sistem de operare;
  • Identificare si curatare de virusi, adware, spyware si troieni;
  • Instalare periferice;
  • Conectare in retele LAN si WAN;
  • Back-up si recuperare date;
  • Asistarea clientului in achizitionarea echipamentelor de birou si a imbunatatirii performantelor sistemului prin inlocuirea componentelor vechi cu unele noi;
  • Consiliere in achizitii hardware si software.
  • Dezvoltare solutii software la cerere

     

    Imbinam creativitatea cu tehnlologia in scopul furnizarii solutiilor software necesare fiecarui client in parte.

    Folosim tehnologii variate, iar serviciile noastre se pot personaliza in functie de nevoi.

  • Limbajele de programare pe care le utilizam: C#, C/C++, PHP, Delphi, ASP.NET, Java, Visual Basic;
  • Limbaje RDBMS: Microsoft SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, Sybase
  • Tehnologiile folosite pentru solutii software: Web services, SaaS, SOA, Ajax, CSS, HTML5, JSON, XML, JQuery, Linq, XAML, WPF/WCF;
  • Experienta in folosirea limbajelor de industrie standard: .NET MVC, Zend Framework, Code Igniter, Nuke, Hibernate, VCL;
  • Aplicatii web-based: Client/server applications, Rich desktop applications, Mobile/Wireless application development, E-Commerce;
  • Mediul de dezvoltare: Visual Studio, Delphi, Eclipse, NetBeans, JBuilder, Zend Studio, Aptana;
  • Toate proiectele software sunt dezvoltate folosind Microsoft Team Foundation Server pentru ALM.

    PROIECT DE FUZIUNE PRIN ABSORBTIE din data de 30.09.2022 A SOCIETATILOR

    PROIECT DE FUZIUNE PRIN ABSORBTIE din data de 30.09.2022 A SOCIETATILOR HIGH TECH SYSTEMS&SOFTWARE S.R.L. ONRC – J40/4847/2012 si CUI: 30126940 (Societate implicata in fuziune in calitate de Societate Absorbanta) cu WINSOFT SUPORT S.R.L. ONRC – J40/1705/2011 si CUI: 28048629 (Societate implicata in fuziune in calitate de Societate Absorbita) Documentul complet poate fi accesat... read more

    Programul de susținere destinat farmaciilor independente

    Mai multe detalii: 021/346.36.30 | 0730.999.304 | 0730.999.300 Într-o perioada în care dimensionarea cheltuielilor lunare poate fi o provocare pentru afacerile la început de drum sau pentru cele care trec printr-o schimbare, ținând cont de contextul internațional instabil, ne propunem să susținem farmaciile în demersul de transformare digitală, oferind servicii de mentenanță gratuite în primul an de colaborare. Pentru farmaciile care ni se alătură și achiziționează licențe PharmaOriginal (Licență standard PharmaOriginal server – 1000 lei + TVA, Licență standard PharmaOriginal stație – 400 lei + TVA) în perioada 01.02.2022-31.07.2022, abonamentul de întreținere lunară va fi gratuit în primul an, incluzând: asistență online, telefonică și la sediu, actualizarea software-ului conform cerințelor CNAS și ale Ministerului Sănătății, asistență pentru raportările periodice (CNAS, MS-SER), asistență în relația cu OSMR-SNVM pentru identificarea medicamentelor falsificate. Cu 20 de ani de experiență în domeniul IT farmaceutic și un portofoliu de peste 1300 de clienți, am urmărit dezvoltarea și îmbunătățirea permanentă a soluțiilor software, astfel încât să răspundem cu acuratețe cerințelor legislative. O echipă de profesioniști asigură serviciile de mentenanță la distanță, dar și la sediul farmaciei, acoperind solicitările și oferind consultanță în fiecare zi a săptămânii. Oferta presupune semnarea unui contract de colaborare pe o perioadă de 3 ani, prețul de referință pentru mentenanța lunară fiind de 250 lei + TVA, fără alte costuri variabile suplimentare pentru serviciile... read more

    Vendomatele PharmaShop24 – canale alternative de vânzare pentru farmacii, drogherii și plafare

    Sectorul farmaceutic este unul considerat conservator, datorită naturii și istoriei industriei, precum și numărului mare de reglementări în vigoare. Un farmacist este adesea cel mai accesibil profesionist în domeniul sănătății și este extrem de priceput în recomandarea produselor pentru tratarea afecțiunilor sau pentru prevenție și un stil de viață sănătos. Însă presiunea bugetară și modificările atât în profilul demografic, cât și în ceea ce privește comportamentul consumatorului, precum și evoluția sistemului de asistență medicală, fac ca fiecare farmacie sau lanț să caute să se folosească de noile tehnologii pentru a-și îmbunătăți serviciile, pentru a-și optimiza managementul și pentru a le garanta sustenabilitatea. Așadar, misiunea noastră ca profesioniști IT în domeniul farma este de a oferi oportunități de automatizare a activității, combinând tradiția cu inovația. În acest sens, începând cu luna iunie 2020, WinSoft Suport a devenit dealer exclusiv în România pentru vendomatele PharmaShop24. Producătorul italian are o tradiție de peste 20 de ani în fabricarea echipamentelor de eliberare produse, dedicate farmaciilor, drogheriilor, plafarelor, fiind numărul unu pe această piață, cu peste 4000 de clienți în Europa, Asia, Africa și America. PharmaShop24 realizează atât vendomate clasice, cât și sisteme adaptate tehnologiei în schimbare: sisteme LCD interactive, vitrine de tip display, sisteme hybrid care permit conectarea vendomatului cu roboții farmaceutici Gollmann, Pharmathek, BD Rowa. Vendomatul PharmaShop24 este de fapt un sistem modular care permite combinarea a: două sau mai multe vitrine, cu module interactive ce permit interacțiunea cu clienții și cu sisteme de tip safebox pentru depozitarea comenzilor primite telefonic / online în farmacie. Avantajele sistemului modular sunt: capacitate mai mare de stocare, afișare și vânzare; optimizarea costurilor folosind module atașate... read more

    Comunicat CNAS – Propunere act normativ in perioada instituirii starii de urgenta

    CNAS a publicat pe site-ul instituției (www.cnas.ro), în transparență decizională, un proiect de act normativ care prevede o serie de modificări și completări ale unor acte normative în domeniul sănătăţii, vizând prelungirea și prorogarea unor termene, dar și reglementarea unor măsuri pe perioada instituirii stării de urgență. Măsurile au ca scop asigurarea accesului la servicii medicale în condiții de siguranță pentru medici și pacienți, prin limitarea deplasărilor și interacțiunii cu alte persoane. Conform acestui proiect, serviciile medicale și medicamentele necesare pentru identificarea, diagnosticul și tratarea cazurilor cu COVID 19 și a complicațiilor acestora se acordă tuturor persoanelor aflate pe teritoriul României, pe toată perioada stării de urgență, și se suportă din bugetul Ministerului Sănătății și din Fondul Național Unic al Asigurărilor Sociale de Sănătate, după caz. Pentru pacienţii cu boli cronice cu schemă stabilă de tratament, medicii de familie pot elibera prescripție medicală în continuare, fără a mai fi necesară o nouă reevaluare a medicului specialist, respectiv fără a mai fi necesară reînnoirea scrisorii medicale iniţiale. Pentru medicamentele ce fac obiectul contractelor cost-volum şi cost-volum-rezultat care se eliberează prin farmaciile cu circuit deschis, medicul de familie poate emite prescripție medicală în baza documentelor medicale care au fost emise pacientului – scrisoare medicală și/sau a confirmării înregistrării formularului specific de prescriere. Sunt cuprinse în proiectul de act normativ reglementări privind modul de acordare a unor tratamente necesare în anumite patologii care necesită măsuri speciale. Pe perioada stării de urgență, în asistenţa medicală primară se instituie consultaţia la distanţă pentru afecţiuni respiratorii acute, subacute sau alte manifestări clinice sugestive pentru infecția cu coronavirus, care poate fi realizată prin orice mijloace de... read more