PharmaOriginal

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii farmaciilor umane, drogheriilor, farmaciilor veterinare, respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Dezvoltat incepand cu anul 1998, software-ul a fost acreditat de CNAS in anul 2001.

Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru. Licenta standard ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala. Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se recomanda achizitionarea modulelor suplimentare: MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE, MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE, MODUL CARDURI DE FIDELITATE, MODUL ANALIZA SI COMANDA, MODUL RECOMANDARI,, MODUL EXPORT DATE CATRE APLICATIILE DE CONTABILITATE WINMENTOR/SAGA s.a..

MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE (imprimanta + software)

Modulul include o imprimanta termica pentru generarea etichetelor de coduri de bare si programul destinat comunicarii dintre echipamente si programul de gestiune farmaceutica. Clientii care achizitioneaza modulul de coduri de bare beneficiaza de asistenta la inventar si instruirea gratuita a personalului. Utilizarea tehnologiei codurilor bare este recomandata pentru: inlaturarea erorilor umane in identificarea produselor la desfacere;| cresterea semnificativa a vitezei de operare; | realizarea unui extra-profit datorita deservirii sigure si rapide; | un control mai bun al stocului. Echipamentul suplimentar celui inclus in pachetul de baza (cititoare, imprimante), poate fi achizitionat in conditii avantajoase, acesta fiind transportat la sediul clientului, instalat si configurat pentru sincronizarea cu aplicatia de gestiune.

MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE

Metoda inventarului direct la raft reprezinta o varianta rapida si eficienta, ce poate fi aplicata doar la clientii care au implementat modulul de coduri de bare. Avantajele metodei: reducerea timpului de numarare; | identificarea rapida a produselor prin scanare direct la raft; |  reducerea timpului in care farmacia este inchisa la doar cateva ore; | posibilitatea utilizarii mai multor terminale simultan; | descarcarea datelor din terminalul portabil si actualizarea stocului din PC; | reducerea erorilor umane prin validarea codurilor de produse citite; | posibilitatea de a compara situatia fizica din depozit cu cea scriptica. Terminalele HT630 folosite pentru inventar sunt proiectate pentru utilizare intensiva si pentru a supravietui in conditii de lucru sustinut, asigurand corectitudinea si siguranta

MODUL CARDURI DE FIDELITATE            

Este recomandata folosirea acestui modul impreuna cu modulul codurilor de bare, deoarece usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc.

MODUL RECOMANDARI

Politica farmaciei pentru recomandarea anumitor produse poate fi transpusa informatic cu ajutorul modulului de recomandari. Pe baza nomenclatorului de recomandari se pot stabili reguli astfel incat personalul implicat in activitatea de eliberare sa poata sugera clientului produse similare. Regulile de recomandare pot fi stabilite pe baza (DCI-ului, denumirii produsului, sau codificarii CNAS).

MODUL SIMPTOME

Implementarea campaniilor de vanzari asociate in programul de gestiune farmaceutica se poate realiza prin intermediul modulului de simptome. Astfel, pot fi definite pachete de produse ce vor fi recomandate in functie de simptomele pacientilor (ex: Raceala si gripa, Durere de gat s.a.). Proiectarea modulului are ca scop cresterea vanzarilor si sprijinirea personalului in recomandarea produselor din farmacie.

 MODUL PROMOTII

Setarea promotiilor periodice la nivel de produs, grupa de produse, producator, cu procente de discount diferite in functie de tipul eliberarii (reteta | liber) se poate realiza prin intermediul modulului de promotii, parte a strategiei de fidelizare clienti alaturi de modulele de recomandari, simptome, carduri de fidelitate.

In functie de numarul de calculatoare, structura farmaciei, fluxul de lucru, precum si personalizarile solicitate de catre client se realizeaza oferta finala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – SERVER  | 1000 RON + TVA

Licenta standard pentru server, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – STATIE | 500 RON +TVA

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original poate fi configurat pentru lucrul in retea de calculatoare. Astfel, pentru locatiile cu mai multe posturi de lucru, trebuie achizitionate, pe langa licenta de Pharma Original – server, si licentele de Pharma Original – statie. Aplicatia instalata pe statii permite accesul utilizatorului la toate functiile, similar aplicatiei server, mai putin la modulul ce asigura securitatea si integritatea datelor.

ABONAMENT LUNAR MENTENANTA SOFTWARE | incepand cu 150 RON+TVA/calculator

Abonamentul lunar include servicii precum: asistenta telefonica, remote, deplasare la sediul clientului, actualizarea si intretinerea aplicatiei Pharma Original respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS.

Optiunea SQL din ecranul principal al aplicatiei de gestiune farmaceutica PharmaOriginal este destinata farmaciilor cu mai multe puncte de lucru.

Folosind acest modul utilizatorii:

  1. pot avea acces la informatii centralizate: stocuri, intrari, iesiri;
  2. pot administra nomenclatoarele comune, specifice intregului lant: catalog de produse, nomenclator de categorii | subcategorii de produse, nomenclator de utilizatori,  nomenclator de producatori, nomenclator de parteneri, nomenclator de clienti fideli;
  3. pot stabili strategia de marketing prin setarea si gestionarea promotiilor la nivel de lant de farmacii;
  4. pot realiza aprovizionarea pe baza indicatorilor statistici
  5. pot gestiona transferul de avize intre puncte de lucru;
  6. pot realiza comenzi online catre depozitul propriu.

Toate ferestrele sunt prevazute cu optiuni de filtrare avansata a datelor, utilizatorul putand astfel sa-si genereze propriile rapoarte. Rapoartele pot fi transmise catre imprimanta sau exportate in format XLS.

Modul Nomenclatoare | Stoc lant

Pentru buna functionare a aplicatiei la nivelul lantului de farmacii, este necesara realizarea si intretinerea nomenclatoarelor unice de: utilizatori, produse, categorii produse, producatori. Pornind de la datele deja existente in farmacii in programul de gestiune, acestea se genereaza automat, utilizatorului revenindu-i intr-o prima faza sarcina selectarii definitiilor unice, apoi fiind necesara doar intretinerea informatiilor prin operatii de adaugare/stergere.

Stocul centralizat prezinta informatii cumulate pentru intregul lant, precum si detalieri la nivel de produs pe punct de lucru. Acest modul permite gestionarea stocului cu privire la perioada de stationare, termen de valabilitate, precum si setarea preturilor unice la nivel de lant.

Modul Intrari | Iesiri lant

Analiza intrarilor si iesirilor la nivel de documente si detaliat pe produse, tip produse, categorii produse, producatori, furnizori, utilizatori s.a. poate fi realizata cu ajutorul celor doua module.

Modul plati centralizate

Lanturile de farmacii care gestioneaza plata facturilor si programarea platilor, dintr-un singur punct de lucru, pot utiliza acest modul, astfel documentele de plata (OP, chitante) pot fi operate dintr-o locatie pentru  facturile operate in punctele de lucru.

Modul fidelizare clienti lant | promotii

Setarea regulamentului de fidelizare la nivelul intregului lant (carduri de fidelitate, promotii, cupoane-discounturi acordate de producatori) se realizeaza centralizat folosind optiunea Promotii SQL. Farmacia poate defini promotii periodice pe anumite produse, sau poate implementa variante de aplicare discounturi diferentiate in functie de tipul produselor (RX, OTC, ALTE), adaos, pret amanunt, in functie de tipul eliberarii(liber, retete) s.a..

Modul retete lant

Accesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant poate fi realizata prin intermediul acestui modul. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Modul comenzi depozit

Modulul este proiectat pentru automatizarea procesului de transfer marfa (emitere comanda din farmacie, preluare comanda in depozit, emitere automata aviz de transfer pe baza comenzii in depozit, preluare aviz in format electronic la farmacie) si este destinat lanturilor de farmacii cu depozit propriu, sau care realizeaza transferuri de marfa intre puncte de lucru.

Modul defectura

Necesarul realizat de fiecare farmacie din lant se centralizeaza cu ajutorul acestui modul, perosanei responsabile cu aprovizionarea usurandu-i-se sarcina. Modulul permite adaugarea de explicatii suplimentare pentru fiecare produs din defectura.

Modul transfer avize electronice (SQL)

Automatizarea procesului de transmitere / preluare avize similar importului de facturi de la furnizori. Utilizatorul poate vizualiza statusul avizelor (preluat/nepreluat)

Modul oferte furnizori

Pe baza ofertelor periodice transmise de furnizori intr-un format prestabilit, farmacia poate accesa informatii cu privire la cele mai avantajoase conditii de aprovizionare. Astfel in fereastra de achizitii pot fi vizualizate simultan informatii despre stocul curent, vanzari, intrari si oferte furnizori.

Modul contabilitate

Modulul permite realizarea situatiilor contabile: Raport de gestiune, Jurnale cumparari/vanzari, Centralizatoare note transfer intrare/iesire, Monetare la nivel centralizat, precum si exportul datelor catre programele de contabilitate.

Modul achizitii

Fereastra este impartita in 3 zone : Tabelul centralizator cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru fiecare produs la nivelul intregului lant. | Tabelul al doilea cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru produsul selectat in primul tabel  la nivelul fiecarui punct de lucru. |Tabelul al treilea contine oferta furnizorilor pentru produsul selectat in primul tabel, reperele fiind ordonate crescator in functie de pretul net (pretul cu discountul inclus).

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Prima pastila digitala a fost aprobata de catre Agentia Americana a medicamentelor

  Abilify MyCite este un medicament realizat pentru pacientii cu tulburari mentale si contine senzori pentru monitorizarea actiunii sale din interiorul organismului. Senzorii se activeaza imediat ce pastila ajunge in contact cu sucul gastric si transmite date despre momentul administrarii. Datele sunt transmise catre un dispozitiv extern, respectiv catre un plasture digital ce este plasat pe pielea pacientului. Plasturele transmite datele catre o aplicatie mobila, iar informatiile pot fi accesate de medicul specialist si de membrii familiei. Medicamentul a fost creat de Proteus Digital Health si Otsuka Pharmaceutical Co. si contine cupru, magneziu si silicon, ingrediente ce nu pun in pericol organismul uman. Pastila se va pune in vanzare de anul viitor, insa pretul nu se cunoaste inca. Acesta reprezinta un pas important in tehnologia medicinei si se pare ca sunt deja planuri pentru crearea unor pastile asemanatoare si pentru monitorizarea altor boli, in functie de nevoi si chiar pentru studii clinice. Sura: Ehealth... read more

Oferta pentru modulul de fidelizare. Discount de 35%!

  Modulul de fidelizare usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc. Pachetul cuprinde: – instalarea si configurarea modulului de fidelizare; – concept grafic carduri si afis; – tiparire 1000 de carduri si 1 afis A2. Fata de preturile standard (850 RON / modul | 1.2 RON/ tiparire card – total pachet 2050 RON + TVA), oferta consta in acordarea unui discount de 35% (Pret redus: 1333 RON + TVA). Oferta este valabila in perioada 1 decembrie 2017 – 30 decembrie 2017 si se adreseaza clientilor care nu au instalat modulul de... read more

Laurențiu Teodor Mihai, directorul executiv al Asociației Producătorilor de Medicamente Generice (APMGR) a fost numit președinte CNAS

  „Numirea mea în această funcţie este o dovadă de încredere care mă onorează, dar înseamnă totodată şi o uriaşă responsabilitate. L-am asigurat pe dl. ministru că în îndeplinirea mandatului meu voi face toate eforturile pentru creşterea accesului asiguraţilor la tratamente.” – a declarat preşedintele CNAS, Laurenţiu Mihai. Ministrul Sănătății, Florian Bodog, s-a întâlnit cu noua echipă de conducere CNAS, unde și-a exprimat convingerea că dl. Laurentiu Mihai va trata cu maximă responsabilitate, funcția de președinte CNAS. Întâlnirea a subliniat importanța colaborării dintre Ministerul Sănătății și CNAS în interesul pacienților și cadrelor medicale. Cu această ocazie, ministrul sănătăţii a precizat că CNAS are obligația de a se asigura că există fondurile necesare pentru acordarea serviciilor medicale și a medicamentelor în toate unitățile sanitare. Sursă:... read more

Concurs de Rezidentiat organizat in 6 centre universitare cu 4000 de posturi puse la dispozitie

  Ministerul Sanatatii a organizat duminica concursul de Rezidentiat pentru medicina, medicina dentara si farmacie in Bucuresti, Cluj- Napoca, Craiova, Iasi, Tg. Mures si Timisoara. Consursul a fost realizat sub forma de teste grila, cu 200 de intrebari si 4 ore la dispozitie. Numarul locurilor este de 3565 pentru medicina, 258 pentru medicina dentare si 136 pentru farmacie, anul acesta concursul fiind suplimentat cu 95 de locuri pentru domeniul medicina. Testele au fost sustinute de catre 6.800 de absolventi, cea mai mare concurenta la nivel national avand loc pentru domeniul medicina dentara.... read more

Numar farmacii

Numar utilizatori

Numar calculatoare