PharmaOriginal

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii farmaciilor umane, drogheriilor, farmaciilor veterinare, respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Dezvoltat incepand cu anul 1998, software-ul a fost acreditat de CNAS in anul 2001.

Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru. Licenta standard ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala. Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se recomanda achizitionarea modulelor suplimentare: MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE, MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE, MODUL CARDURI DE FIDELITATE, MODUL ANALIZA SI COMANDA, MODUL RECOMANDARI,, MODUL EXPORT DATE CATRE APLICATIILE DE CONTABILITATE WINMENTOR/SAGA s.a..

MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE (imprimanta + software)

Modulul include o imprimanta termica pentru generarea etichetelor de coduri de bare si programul destinat comunicarii dintre echipamente si programul de gestiune farmaceutica. Clientii care achizitioneaza modulul de coduri de bare beneficiaza de asistenta la inventar si instruirea gratuita a personalului. Utilizarea tehnologiei codurilor bare este recomandata pentru: inlaturarea erorilor umane in identificarea produselor la desfacere;| cresterea semnificativa a vitezei de operare; | realizarea unui extra-profit datorita deservirii sigure si rapide; | un control mai bun al stocului. Echipamentul suplimentar celui inclus in pachetul de baza (cititoare, imprimante), poate fi achizitionat in conditii avantajoase, acesta fiind transportat la sediul clientului, instalat si configurat pentru sincronizarea cu aplicatia de gestiune.

MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE

Metoda inventarului direct la raft reprezinta o varianta rapida si eficienta, ce poate fi aplicata doar la clientii care au implementat modulul de coduri de bare. Avantajele metodei: reducerea timpului de numarare; | identificarea rapida a produselor prin scanare direct la raft; |  reducerea timpului in care farmacia este inchisa la doar cateva ore; | posibilitatea utilizarii mai multor terminale simultan; | descarcarea datelor din terminalul portabil si actualizarea stocului din PC; | reducerea erorilor umane prin validarea codurilor de produse citite; | posibilitatea de a compara situatia fizica din depozit cu cea scriptica. Terminalele HT630 folosite pentru inventar sunt proiectate pentru utilizare intensiva si pentru a supravietui in conditii de lucru sustinut, asigurand corectitudinea si siguranta

MODUL CARDURI DE FIDELITATE            

Este recomandata folosirea acestui modul impreuna cu modulul codurilor de bare, deoarece usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc.

MODUL RECOMANDARI

Politica farmaciei pentru recomandarea anumitor produse poate fi transpusa informatic cu ajutorul modulului de recomandari. Pe baza nomenclatorului de recomandari se pot stabili reguli astfel incat personalul implicat in activitatea de eliberare sa poata sugera clientului produse similare. Regulile de recomandare pot fi stabilite pe baza (DCI-ului, denumirii produsului, sau codificarii CNAS).

MODUL SIMPTOME

Implementarea campaniilor de vanzari asociate in programul de gestiune farmaceutica se poate realiza prin intermediul modulului de simptome. Astfel, pot fi definite pachete de produse ce vor fi recomandate in functie de simptomele pacientilor (ex: Raceala si gripa, Durere de gat s.a.). Proiectarea modulului are ca scop cresterea vanzarilor si sprijinirea personalului in recomandarea produselor din farmacie.

 MODUL PROMOTII

Setarea promotiilor periodice la nivel de produs, grupa de produse, producator, cu procente de discount diferite in functie de tipul eliberarii (reteta | liber) se poate realiza prin intermediul modulului de promotii, parte a strategiei de fidelizare clienti alaturi de modulele de recomandari, simptome, carduri de fidelitate.

In functie de numarul de calculatoare, structura farmaciei, fluxul de lucru, precum si personalizarile solicitate de catre client se realizeaza oferta finala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – SERVER  | 1000 RON + TVA

Licenta standard pentru server, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – STATIE | 500 RON +TVA

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original poate fi configurat pentru lucrul in retea de calculatoare. Astfel, pentru locatiile cu mai multe posturi de lucru, trebuie achizitionate, pe langa licenta de Pharma Original – server, si licentele de Pharma Original – statie. Aplicatia instalata pe statii permite accesul utilizatorului la toate functiile, similar aplicatiei server, mai putin la modulul ce asigura securitatea si integritatea datelor.

ABONAMENT LUNAR MENTENANTA SOFTWARE | incepand cu 150 RON+TVA/calculator

Abonamentul lunar include servicii precum: asistenta telefonica, remote, deplasare la sediul clientului, actualizarea si intretinerea aplicatiei Pharma Original respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS.

Optiunea SQL din ecranul principal al aplicatiei de gestiune farmaceutica PharmaOriginal este destinata farmaciilor cu mai multe puncte de lucru.

Folosind acest modul utilizatorii:

  1. pot avea acces la informatii centralizate: stocuri, intrari, iesiri;
  2. pot administra nomenclatoarele comune, specifice intregului lant: catalog de produse, nomenclator de categorii | subcategorii de produse, nomenclator de utilizatori,  nomenclator de producatori, nomenclator de parteneri, nomenclator de clienti fideli;
  3. pot stabili strategia de marketing prin setarea si gestionarea promotiilor la nivel de lant de farmacii;
  4. pot realiza aprovizionarea pe baza indicatorilor statistici
  5. pot gestiona transferul de avize intre puncte de lucru;
  6. pot realiza comenzi online catre depozitul propriu.

Toate ferestrele sunt prevazute cu optiuni de filtrare avansata a datelor, utilizatorul putand astfel sa-si genereze propriile rapoarte. Rapoartele pot fi transmise catre imprimanta sau exportate in format XLS.

Modul Nomenclatoare | Stoc lant

Pentru buna functionare a aplicatiei la nivelul lantului de farmacii, este necesara realizarea si intretinerea nomenclatoarelor unice de: utilizatori, produse, categorii produse, producatori. Pornind de la datele deja existente in farmacii in programul de gestiune, acestea se genereaza automat, utilizatorului revenindu-i intr-o prima faza sarcina selectarii definitiilor unice, apoi fiind necesara doar intretinerea informatiilor prin operatii de adaugare/stergere.

Stocul centralizat prezinta informatii cumulate pentru intregul lant, precum si detalieri la nivel de produs pe punct de lucru. Acest modul permite gestionarea stocului cu privire la perioada de stationare, termen de valabilitate, precum si setarea preturilor unice la nivel de lant.

Modul Intrari | Iesiri lant

Analiza intrarilor si iesirilor la nivel de documente si detaliat pe produse, tip produse, categorii produse, producatori, furnizori, utilizatori s.a. poate fi realizata cu ajutorul celor doua module.

Modul plati centralizate

Lanturile de farmacii care gestioneaza plata facturilor si programarea platilor, dintr-un singur punct de lucru, pot utiliza acest modul, astfel documentele de plata (OP, chitante) pot fi operate dintr-o locatie pentru  facturile operate in punctele de lucru.

Modul fidelizare clienti lant | promotii

Setarea regulamentului de fidelizare la nivelul intregului lant (carduri de fidelitate, promotii, cupoane-discounturi acordate de producatori) se realizeaza centralizat folosind optiunea Promotii SQL. Farmacia poate defini promotii periodice pe anumite produse, sau poate implementa variante de aplicare discounturi diferentiate in functie de tipul produselor (RX, OTC, ALTE), adaos, pret amanunt, in functie de tipul eliberarii(liber, retete) s.a..

Modul retete lant

Accesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant poate fi realizata prin intermediul acestui modul. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Modul comenzi depozit

Modulul este proiectat pentru automatizarea procesului de transfer marfa (emitere comanda din farmacie, preluare comanda in depozit, emitere automata aviz de transfer pe baza comenzii in depozit, preluare aviz in format electronic la farmacie) si este destinat lanturilor de farmacii cu depozit propriu, sau care realizeaza transferuri de marfa intre puncte de lucru.

Modul defectura

Necesarul realizat de fiecare farmacie din lant se centralizeaza cu ajutorul acestui modul, perosanei responsabile cu aprovizionarea usurandu-i-se sarcina. Modulul permite adaugarea de explicatii suplimentare pentru fiecare produs din defectura.

Modul transfer avize electronice (SQL)

Automatizarea procesului de transmitere / preluare avize similar importului de facturi de la furnizori. Utilizatorul poate vizualiza statusul avizelor (preluat/nepreluat)

Modul oferte furnizori

Pe baza ofertelor periodice transmise de furnizori intr-un format prestabilit, farmacia poate accesa informatii cu privire la cele mai avantajoase conditii de aprovizionare. Astfel in fereastra de achizitii pot fi vizualizate simultan informatii despre stocul curent, vanzari, intrari si oferte furnizori.

Modul contabilitate

Modulul permite realizarea situatiilor contabile: Raport de gestiune, Jurnale cumparari/vanzari, Centralizatoare note transfer intrare/iesire, Monetare la nivel centralizat, precum si exportul datelor catre programele de contabilitate.

Modul achizitii

Fereastra este impartita in 3 zone : Tabelul centralizator cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru fiecare produs la nivelul intregului lant. | Tabelul al doilea cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru produsul selectat in primul tabel  la nivelul fiecarui punct de lucru. |Tabelul al treilea contine oferta furnizorilor pentru produsul selectat in primul tabel, reperele fiind ordonate crescator in functie de pretul net (pretul cu discountul inclus).

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

WinSoft Suport a participat la evenimentul de lansare publica a proiectului de implementare in Romania a Sistemului European de Verificare a Medicamentelor

  Primul eveniment pentru lansarea Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM) s-a desfasurat vineri, 09 Februarie 2018, la Palatul Parlamentului reunind reprezentanti ai farmaciilor, distribuitorilor, producatorilor, dezvoltatorilor IT, presei si autoritatilor din Romania, precum si reprezentanti ai Uniunii Europene, Arvato BERTELSMANN si GS1 Global. Evenimentul a fost organizat de catre Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania (OSMR), o organizatie non-guvernamentala, autonoma, independenta, apolitica si non-profit, infiintata pentru implementarea Directivei Europene nr. 2011/62/EU din 8 Iunie 2011 cu privire la medicamentele contrafacute si a Regulamentului Delegat 2016/161. OSMR este responsabila pentru implementarea si administrarea Sistemului National de Verificare al Medicamentelor (SNVM), o platforma de verificare prin intermediul careia farmaciile sau alte parti interesate, cum ar fi distribuitorii angro din Romania, pot verifica autenticitatea unui produs. OSMR are ca membri fondatori Asociatia Producatorilor Internationali de Medicamete (ARPIM), Asociatia Producatorilor de Medicamente Generice din Romania (APMGR), Asociatia Distribuitorilor si Retailerilor Farmaceutici din Romania (ADRFR), Asociatia Distribuitorilor Europeni de Medicamente (ADEM) si Colegiul Farmacistilor din Romania (CFR). “Implementarea acestui sistem este integral in sarcina mediului privat, industria farmaceutica fiind cea care sustine financiar tot acest proces. Rolul autoritatilor din Romania este acela de a crea un cadru legislativ clar si de a superviza si susține desfasurarea actiunilor. Reprezentantii Ministerului Sanatatii, ANMDM-ului, Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, Departamentului de Sanatate Publica al Administratiei Prezidentiale si ai Comisiei de Sanatate din Camera Deputatilor prezenti la eveniment si-au exprimat suportul pentru desfasurarea proiectului. Suntem in linie dreapta, 09 Februarie 2019 fiind termenul limita pentru un sistem national functional, cu toti actorii conectati. Un semnal de alarma a venit din partea lui Andreas Walter... read more

Un E-book reader pentru farmacistii creativi!

  Incepand cu 1 februarie ai ocazia de a intra in competitia noastre, organizata pe pagina de Facebook WinSoft Suport pentru castigarea unui E-book reader de la Kindle. La concurs poate participa orice utilizator Facebook ce se alatura fanilor WinSoft Suport si trimite o poza cu tema „Creativitate in farmacia ta!” impreună cu uniforma sa de farmacist. Va asteptam pozele prin mesaj la pagina WinSoft Suport sau pe adresa de e-mail marketing@winsoftsuport.ro pentru a intra in competitie. Intra in competitie si castiga un E-reader Kindle pentru a te bucura de un citit comod in orice moment al vietii: 1. Trimite prin mesaj la pagina de Facebook WinSoft Suport o poza creativa cu uniforma ta de farmacist, 2. Alatura-te fanilor WinSoft Suport pentru a fi la curent cu parcursul concursului si cu noutatile din piata farmaceutica. Poza ta ajunge in topul celor mai creative 5 poze? Pe 16 februarie e timpul sa iti anunti prietenii sa te voteze prin Like la postarea de pe pagina WinSoft Suport. Daca postarea ta are cele mai multe likeuri, E-readerul Kindle este al tau. Asteptam poza ta prin mesaj la WinSoft Suport. Mult succes! Consulta regulamentul AICI. Trimite poza ta pentru a te inscrie in... read more

WinSoft Suport va fi prezent la evenimentul „Siguranta pacientului prin Siguranta Medicamentului – un an pana la operationalizare”

  Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania impreuna cu WinSoft Suport va invita la Palatul Parlamentului, in data de 9 februarie 2018 pentru lansarea publica a implementarii Sistemului European de Verificare a Medicamentelor la nivel national. Evenimentul marcheaza un an pana la data precizata de legislatia europeana specifica pentru operationalizarea Sistemului. Printre vorbitori se numara: reprezentanti ai OSMR, Arvato Systems, Administratiei Prezidentiale, Ministerului Sănatatii si Ministerului Afacerilor Externe, Comisiei Europene, Agentiei Nationale a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale, Casei Națtonale de Asigurari de Sanatate, dar si reprezentanti ai Organizatiei Europene de Verificare a Medicamentelor si GS1 Global. Avand in vedere importanta proiectului pentru protectia pacienților europeni impotriva contrafacerilor de medicamente si implicit pentru toti actorii implicati, la eveniment sunt asteptati sa participe reprezentantii industriei farmaceutice, ai autoritatilor de la nivel national si european dar si reprezentantii companiilor producatoare de software dedicat acestei industrii. Evenimentul se adreseaza in egala masura producatorilor, importatorilor si distribuitorilor, farmaciilor publice si de spital, asociatiilor de pacienti si reprezentantilor mass... read more

Reclamele la medicamente domina orele de audienta de la televizor in anul 2018

  Dintr-un total de 89 de reclame difuzate intre orele 20:00 si 21:00, 30 dintre ele au fost din industria farma si retail farma conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare. Jucători din industria farma si retail farma au pus accentul saptamana aceasta pe reclame la medicamente pentru gripa si raceala precum Coldrex (GlaxoSmithKline), Fervex (Brystol-Myers) sau Flu End. Pentru ca in sezonul rece din aceasta perioada predomina simptomele racelii au fost promovate prin reclama si medicamentele pentru nas infundat, dureri de gat sau vitamine in orele de audienta ale televiziunilor de luni seara. Compania farmaceutică germana Bayer a aparut luni seara la TV cu trei reclame la produsele Aspirin Plus C si Redoxon.   Pe langa reclamele din industria farmaceutica, predomina si reclamele din industria alimentara, in special cele pentru ciocolata. Ferrero Romania, filiala locală a grupului italian cu acelasi nume a fost lider in audienta TV de luni-seara cu 15 reclame la gama de produse.   Sursa: Ziarul... read more

Numar farmacii

Numar utilizatori

Numar calculatoare