PharmaOriginal

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii farmaciilor umane, drogheriilor, farmaciilor veterinare, respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Dezvoltat incepand cu anul 1998, software-ul a fost acreditat de CNAS in anul 2001.

Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru. Licenta standard ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala. Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se recomanda achizitionarea modulelor suplimentare: MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE, MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE, MODUL CARDURI DE FIDELITATE, MODUL ANALIZA SI COMANDA, MODUL RECOMANDARI,, MODUL EXPORT DATE CATRE APLICATIILE DE CONTABILITATE WINMENTOR/SAGA s.a..

MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE (imprimanta + software)

Modulul include o imprimanta termica pentru generarea etichetelor de coduri de bare si programul destinat comunicarii dintre echipamente si programul de gestiune farmaceutica. Clientii care achizitioneaza modulul de coduri de bare beneficiaza de asistenta la inventar si instruirea gratuita a personalului. Utilizarea tehnologiei codurilor bare este recomandata pentru: inlaturarea erorilor umane in identificarea produselor la desfacere;| cresterea semnificativa a vitezei de operare; | realizarea unui extra-profit datorita deservirii sigure si rapide; | un control mai bun al stocului. Echipamentul suplimentar celui inclus in pachetul de baza (cititoare, imprimante), poate fi achizitionat in conditii avantajoase, acesta fiind transportat la sediul clientului, instalat si configurat pentru sincronizarea cu aplicatia de gestiune.

MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE

Metoda inventarului direct la raft reprezinta o varianta rapida si eficienta, ce poate fi aplicata doar la clientii care au implementat modulul de coduri de bare. Avantajele metodei: reducerea timpului de numarare; | identificarea rapida a produselor prin scanare direct la raft; |  reducerea timpului in care farmacia este inchisa la doar cateva ore; | posibilitatea utilizarii mai multor terminale simultan; | descarcarea datelor din terminalul portabil si actualizarea stocului din PC; | reducerea erorilor umane prin validarea codurilor de produse citite; | posibilitatea de a compara situatia fizica din depozit cu cea scriptica. Terminalele HT630 folosite pentru inventar sunt proiectate pentru utilizare intensiva si pentru a supravietui in conditii de lucru sustinut, asigurand corectitudinea si siguranta

MODUL CARDURI DE FIDELITATE            

Este recomandata folosirea acestui modul impreuna cu modulul codurilor de bare, deoarece usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc.

MODUL RECOMANDARI

Politica farmaciei pentru recomandarea anumitor produse poate fi transpusa informatic cu ajutorul modulului de recomandari. Pe baza nomenclatorului de recomandari se pot stabili reguli astfel incat personalul implicat in activitatea de eliberare sa poata sugera clientului produse similare. Regulile de recomandare pot fi stabilite pe baza (DCI-ului, denumirii produsului, sau codificarii CNAS).

MODUL SIMPTOME

Implementarea campaniilor de vanzari asociate in programul de gestiune farmaceutica se poate realiza prin intermediul modulului de simptome. Astfel, pot fi definite pachete de produse ce vor fi recomandate in functie de simptomele pacientilor (ex: Raceala si gripa, Durere de gat s.a.). Proiectarea modulului are ca scop cresterea vanzarilor si sprijinirea personalului in recomandarea produselor din farmacie.

 MODUL PROMOTII

Setarea promotiilor periodice la nivel de produs, grupa de produse, producator, cu procente de discount diferite in functie de tipul eliberarii (reteta | liber) se poate realiza prin intermediul modulului de promotii, parte a strategiei de fidelizare clienti alaturi de modulele de recomandari, simptome, carduri de fidelitate.

In functie de numarul de calculatoare, structura farmaciei, fluxul de lucru, precum si personalizarile solicitate de catre client se realizeaza oferta finala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – SERVER  | 1000 RON + TVA

Licenta standard pentru server, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – STATIE | 500 RON +TVA

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original poate fi configurat pentru lucrul in retea de calculatoare. Astfel, pentru locatiile cu mai multe posturi de lucru, trebuie achizitionate, pe langa licenta de Pharma Original – server, si licentele de Pharma Original – statie. Aplicatia instalata pe statii permite accesul utilizatorului la toate functiile, similar aplicatiei server, mai putin la modulul ce asigura securitatea si integritatea datelor.

ABONAMENT LUNAR MENTENANTA SOFTWARE | incepand cu 150 RON+TVA/calculator

Abonamentul lunar include servicii precum: asistenta telefonica, remote, deplasare la sediul clientului, actualizarea si intretinerea aplicatiei Pharma Original respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS.

Optiunea SQL din ecranul principal al aplicatiei de gestiune farmaceutica PharmaOriginal este destinata farmaciilor cu mai multe puncte de lucru.

Folosind acest modul utilizatorii:

  1. pot avea acces la informatii centralizate: stocuri, intrari, iesiri;
  2. pot administra nomenclatoarele comune, specifice intregului lant: catalog de produse, nomenclator de categorii | subcategorii de produse, nomenclator de utilizatori,  nomenclator de producatori, nomenclator de parteneri, nomenclator de clienti fideli;
  3. pot stabili strategia de marketing prin setarea si gestionarea promotiilor la nivel de lant de farmacii;
  4. pot realiza aprovizionarea pe baza indicatorilor statistici
  5. pot gestiona transferul de avize intre puncte de lucru;
  6. pot realiza comenzi online catre depozitul propriu.

Toate ferestrele sunt prevazute cu optiuni de filtrare avansata a datelor, utilizatorul putand astfel sa-si genereze propriile rapoarte. Rapoartele pot fi transmise catre imprimanta sau exportate in format XLS.

Modul Nomenclatoare | Stoc lant

Pentru buna functionare a aplicatiei la nivelul lantului de farmacii, este necesara realizarea si intretinerea nomenclatoarelor unice de: utilizatori, produse, categorii produse, producatori. Pornind de la datele deja existente in farmacii in programul de gestiune, acestea se genereaza automat, utilizatorului revenindu-i intr-o prima faza sarcina selectarii definitiilor unice, apoi fiind necesara doar intretinerea informatiilor prin operatii de adaugare/stergere.

Stocul centralizat prezinta informatii cumulate pentru intregul lant, precum si detalieri la nivel de produs pe punct de lucru. Acest modul permite gestionarea stocului cu privire la perioada de stationare, termen de valabilitate, precum si setarea preturilor unice la nivel de lant.

Modul Intrari | Iesiri lant

Analiza intrarilor si iesirilor la nivel de documente si detaliat pe produse, tip produse, categorii produse, producatori, furnizori, utilizatori s.a. poate fi realizata cu ajutorul celor doua module.

Modul plati centralizate

Lanturile de farmacii care gestioneaza plata facturilor si programarea platilor, dintr-un singur punct de lucru, pot utiliza acest modul, astfel documentele de plata (OP, chitante) pot fi operate dintr-o locatie pentru  facturile operate in punctele de lucru.

Modul fidelizare clienti lant | promotii

Setarea regulamentului de fidelizare la nivelul intregului lant (carduri de fidelitate, promotii, cupoane-discounturi acordate de producatori) se realizeaza centralizat folosind optiunea Promotii SQL. Farmacia poate defini promotii periodice pe anumite produse, sau poate implementa variante de aplicare discounturi diferentiate in functie de tipul produselor (RX, OTC, ALTE), adaos, pret amanunt, in functie de tipul eliberarii(liber, retete) s.a..

Modul retete lant

Accesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant poate fi realizata prin intermediul acestui modul. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Modul comenzi depozit

Modulul este proiectat pentru automatizarea procesului de transfer marfa (emitere comanda din farmacie, preluare comanda in depozit, emitere automata aviz de transfer pe baza comenzii in depozit, preluare aviz in format electronic la farmacie) si este destinat lanturilor de farmacii cu depozit propriu, sau care realizeaza transferuri de marfa intre puncte de lucru.

Modul defectura

Necesarul realizat de fiecare farmacie din lant se centralizeaza cu ajutorul acestui modul, perosanei responsabile cu aprovizionarea usurandu-i-se sarcina. Modulul permite adaugarea de explicatii suplimentare pentru fiecare produs din defectura.

Modul transfer avize electronice (SQL)

Automatizarea procesului de transmitere / preluare avize similar importului de facturi de la furnizori. Utilizatorul poate vizualiza statusul avizelor (preluat/nepreluat)

Modul oferte furnizori

Pe baza ofertelor periodice transmise de furnizori intr-un format prestabilit, farmacia poate accesa informatii cu privire la cele mai avantajoase conditii de aprovizionare. Astfel in fereastra de achizitii pot fi vizualizate simultan informatii despre stocul curent, vanzari, intrari si oferte furnizori.

Modul contabilitate

Modulul permite realizarea situatiilor contabile: Raport de gestiune, Jurnale cumparari/vanzari, Centralizatoare note transfer intrare/iesire, Monetare la nivel centralizat, precum si exportul datelor catre programele de contabilitate.

Modul achizitii

Fereastra este impartita in 3 zone : Tabelul centralizator cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru fiecare produs la nivelul intregului lant. | Tabelul al doilea cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru produsul selectat in primul tabel  la nivelul fiecarui punct de lucru. |Tabelul al treilea contine oferta furnizorilor pentru produsul selectat in primul tabel, reperele fiind ordonate crescator in functie de pretul net (pretul cu discountul inclus).

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

PharmaShop24 si WinSoft Suport ofera farmaciilor posibilitatea de a vinde produse la orice ora si in orice zi

Pentru a face serviciul farmaceutic cat mai facil, adaptat ritmului alert al clientilor, WinSoft Suport ofera vendomatele farmaceutice PharmaShop24. “Micile farmacii” vin in ajutorul clientului cu o gama larga de produse parafarmaceutice, dispozitive medicale, produse de igiena, alimentatie pentru copii, dezinfectante, pansamente, cosmetice, prezervative si multe altele. Principalele avantaje, atat pentru detinatorii farmaciilor cat si pentru clienti lor sunt: proximitatea si confortul, cresterea vanzarilor, discretia pentru alegerea produselor, imbunatatirea imaginii de business, disponibilitatea lor la orice ora si in orice zi si evitarea cozilor din farmacii. Acest fenomen este in continuă crestere si este puternic condiționat de lipsa timpului liber si a costului fortei de munca. Vendomatele reusesc sa ofere solutii rapide in orice moment, cu un efort minim. In plus, suntem din ce in ce mai obisnuiti cu dispozitivele automate si sistemele computerizate, asa ca suntem gata sa acceptam vanzatorii automati plasati tot mai frecvent in locuri accesibile (birouri, companii, magazine de orice fel, zone publice etc.) Vendomatele pot detine pana la 100 linii de vanzare cu inaltimi si latimi diferite, astfel dimensiunea produselor va fi mereu potrivita si pot fi plasate atat in vitrina farmaciei, cat si separat de acestea, in statiile de autobuz sau in punctele cheie. Afla mai multe: PharmaShop24 Cum functioneaza vendomatele farmaceutice? Acest video va arata structura si modul de utilizare al vendomatelor PharmaShop.... read more

Comunicat de presa: In atentia tuturor partenerilor ANMDM

Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale (ANMDM) reitereaza importanta dezvoltarii, de catre Organizatia de Serializare a Medicamentelor din Romania (OSMR), a Sistemului National de Verificare a Medicamentelor (SNVM), menit sa asigure implementarea Directivei Europene 62/2011/UE privind evitarea patrunderii medicamentelor falsificate in lantul autorizat de distributie. Este un proiect national, lansat public in data de 9 februraie 2018, cu un an inainte de a deveni operational, in cadrul unui eveniment la care au participat reprezentanti ai tuturor actorilor care trebuie sa se implice in armonizarea si implementarea noului mod de identificare si de protejare a medicamentelor contra modificarilor ilicite. Cu aceasta ocazie, presedintele ANMDM a subliniat ca rolul Agentiei in procesul de implementare a Directivei medicamentelor falsificate, bine definit de Regulamentul delegat 2016/161, va fi indeplinit prin angajarea intregului colectiv. In acest context, ANMDM se alatura membrilor OSMR in efortul de constientizare a tuturor detinatorilor de autorizatii de punere pe piata privind importanta inrolarii in acest proiect national, in timp util (iunie 2018) si a contributiei acestora la bugetul organizatiei, respectiv la asigurarea fondurilor necesare desfasurarii activitatii si dezvoltarii SNVM in conditii optime. Reusita proiectului depinde de conjugarea muncii tuturor verigilor lantului de aprovizionare a populatiei cu medicamente: • Autoritati (Ministerul Sanatatii, ANMDM, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate si Casele Judetene de Asigurari de Sanatate) • Detinatorii de Autorizatii de Punere pe Piata – cu rol dublu: operatori si finantatori ai sistemului • Ceilalti operatori din lantul farmaceutic – distribuitori, farmacii (circuit inchis/ deschis); • Operatorii cu statut special din lantul farmaceutic – spitale, DSP-uri, penitenciare, unitati scolare, unitati militare etc; fara a omite rolul mass-media, ca formator... read more

Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?

  Va invitam sa participati in data de 18 aprilie 2018, in intervalul 14:00 -17:00, la Hotelul Sulina**** din Mamaia, la evenimentul: “Cum va afecta intrarea in vigoare a GDPR mediul farmaceutic?” In 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR). Regulamentul se aplica prelucrarii datelor cu caracter personal in cadrul activitatilor derulate la sediul unui operator sau al unei persoane imputernicite de operator pe teritoriul Uniunii, indiferent daca prelucrarea are loc sau nu pe teritoriul Uniunii. Farmaciile intra si ele sub incidenta GDPR tinand cont de fapul ca prelucreaza date personale prin operatii de genul: eliberarea retetelor compensate catre asigurati si împuterniciti, acordarea de discounturi si promotii catre clientii fideli, facturarea catre persoane fizice, gestionarea unor magazine online pentru vanzarea de cosmetice si parafarmaceutice, existenta camerelor de supraveghere in locatii, gestionarea datelor cu privire la angajatii din farmacie s.a. Tinand cont de faptul ca se pot aplica sanctiuni severe de pana la 10 – 20 milioane de Euro sau intre 2% şi 4% din cifra de afaceri pentru operatorii din sectorul privat, farmaciile sunt sfatuite sa demareze etapele pentru a se conforma cerintelor, iar primul pas este acela de a se informa. Participarea este GRATUITA, rezervarea locului se face prin completarea formularului. Afla mai multe despre eveniment si completeaza formularul: EVENIMENT... read more

A fost aprobat contractul-cadru pentru anul 2018 si va intra in vigoare pe data de 1 aprilie 2018

  CNAS a publicat Proiectul Normelor metodologice de aplicare pentru anul 2018 a Contractului-cadru prin care se vor reglementa conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale. Contractul-cadru pentru anul 2018 aduce o serie de schimbari, comparativ celui din anul precedent, privind accesul persoanelor asigurate la medicamente si servicii medicale, birocratia si trasparenta furnizorilor de servicii medicale. Daca in anul 2017 farmacia trebuia sa fie in contract cu aceeasi casa de asigurari de sanatate ca si medicul prescriptor, din data de 1 iulie 2018 aceasta procedura se va aplica doar pentru medicamentele care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat (contractele in care furnizorul ofera gratuit un număr determinat de unitati, pentru un numar determinat de pacienti, pe o anumita perioada de timp, pentru o tinta terapeutica stabilita sau cu un anumit pret negociat). De asemenea, investigatiile recomandate de medicii aflati in contract cu sistemul asigurarilor sociale de sanatate vor putea fi realizate la orice furnizor, indiferent cu ce casa de asigurari de sanatate se afla acesta in relatii contractuale. O alta noutate adusa de contractul-cadru pentru acest an este semnatura electronica obligatorie a medicilor ce detin un contract cu casa de asigurari de sanatate. Medicii sunt obligati sa detina pana la data de 30 aprilie 2018 semnatura electronica. O serie de schimbari vor avea loc si in cadrul programului de activitate al medicilor si a documentelor necesare in cazul pacientilor. Noile reglementari vor simplifica procesul de contractare pentru furnizorii de medicamente, servicii si dispozitive medicale prin eliminarea unor documente solicitate in prezent si posibilitatea de a transmite documentele in format electronic. Sura:... read more

Numar farmacii

Numar utilizatori

Numar calculatoare