PharmaOriginal

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original, creat de Winsoft Suport, are ca scop principal informatizarea si eficientizarea activitatii farmaciilor umane, drogheriilor, farmaciilor veterinare, respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS. Dezvoltat incepand cu anul 1998, software-ul a fost acreditat de CNAS in anul 2001.

Usor de utilizat, datorita interfetei prietenoase si intuitive, aplicatia poate fi adaptata si configurata atat pentru lucrul in retea locala, cat si pentru clientii cu mai multe puncte de lucru. Licenta standard ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala. Pentru facilitati suplimentare, care duc la optimizarea modului de lucru, se recomanda achizitionarea modulelor suplimentare: MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE, MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE, MODUL CARDURI DE FIDELITATE, MODUL ANALIZA SI COMANDA, MODUL RECOMANDARI,, MODUL EXPORT DATE CATRE APLICATIILE DE CONTABILITATE WINMENTOR/SAGA s.a..

MODUL PENTRU UTILIZAREA CODURILOR DE BARE (imprimanta + software)

Modulul include o imprimanta termica pentru generarea etichetelor de coduri de bare si programul destinat comunicarii dintre echipamente si programul de gestiune farmaceutica. Clientii care achizitioneaza modulul de coduri de bare beneficiaza de asistenta la inventar si instruirea gratuita a personalului. Utilizarea tehnologiei codurilor bare este recomandata pentru: inlaturarea erorilor umane in identificarea produselor la desfacere;| cresterea semnificativa a vitezei de operare; | realizarea unui extra-profit datorita deservirii sigure si rapide; | un control mai bun al stocului. Echipamentul suplimentar celui inclus in pachetul de baza (cititoare, imprimante), poate fi achizitionat in conditii avantajoase, acesta fiind transportat la sediul clientului, instalat si configurat pentru sincronizarea cu aplicatia de gestiune.

MODUL INVENTAR CU TERMINALE PORTABILE

Metoda inventarului direct la raft reprezinta o varianta rapida si eficienta, ce poate fi aplicata doar la clientii care au implementat modulul de coduri de bare. Avantajele metodei: reducerea timpului de numarare; | identificarea rapida a produselor prin scanare direct la raft; |  reducerea timpului in care farmacia este inchisa la doar cateva ore; | posibilitatea utilizarii mai multor terminale simultan; | descarcarea datelor din terminalul portabil si actualizarea stocului din PC; | reducerea erorilor umane prin validarea codurilor de produse citite; | posibilitatea de a compara situatia fizica din depozit cu cea scriptica. Terminalele HT630 folosite pentru inventar sunt proiectate pentru utilizare intensiva si pentru a supravietui in conditii de lucru sustinut, asigurand corectitudinea si siguranta

MODUL CARDURI DE FIDELITATE            

Este recomandata folosirea acestui modul impreuna cu modulul codurilor de bare, deoarece usureaza procedura de identificare a clientilor in baza de date, fiind nevoie doar de scanarea cardului de client. Modulul este flexibil, permitand utilizatorului sa-si defineasca mai multe tipuri de carduri (in conformitate cu politca de reduceri), sa-si administreze baza de clienti si sa genereze situatii privind istoricul de cumparaturi al clientilor. Discounturile se pot acorda atat produselor din retete, cat si produselor achizitionate numerar, in functie de adaos, marja, pret, cota TVA etc.

MODUL RECOMANDARI

Politica farmaciei pentru recomandarea anumitor produse poate fi transpusa informatic cu ajutorul modulului de recomandari. Pe baza nomenclatorului de recomandari se pot stabili reguli astfel incat personalul implicat in activitatea de eliberare sa poata sugera clientului produse similare. Regulile de recomandare pot fi stabilite pe baza (DCI-ului, denumirii produsului, sau codificarii CNAS).

MODUL SIMPTOME

Implementarea campaniilor de vanzari asociate in programul de gestiune farmaceutica se poate realiza prin intermediul modulului de simptome. Astfel, pot fi definite pachete de produse ce vor fi recomandate in functie de simptomele pacientilor (ex: Raceala si gripa, Durere de gat s.a.). Proiectarea modulului are ca scop cresterea vanzarilor si sprijinirea personalului in recomandarea produselor din farmacie.

 MODUL PROMOTII

Setarea promotiilor periodice la nivel de produs, grupa de produse, producator, cu procente de discount diferite in functie de tipul eliberarii (reteta | liber) se poate realiza prin intermediul modulului de promotii, parte a strategiei de fidelizare clienti alaturi de modulele de recomandari, simptome, carduri de fidelitate.

In functie de numarul de calculatoare, structura farmaciei, fluxul de lucru, precum si personalizarile solicitate de catre client se realizeaza oferta finala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – SERVER  | 1000 RON + TVA

Licenta standard pentru server, ofera utilizatorului functiile de baza: gestiunea stocului, evidenta intrarilor, evidenta iesirilor, desfacere, activitati specifice domeniului farmaceutic (eliberare retete, preparare magistrale si elaborari, defectura, raportare date catre CAS) nomenclatoare specifice, contabilitate primara, securitatea si integritatea datelor, conectarea cu casa de marcat sau imprimanta fiscala.

LICENTA PHARMA ORIGINAL – STATIE | 500 RON +TVA

Programul de gestiune farmaceutica Pharma Original poate fi configurat pentru lucrul in retea de calculatoare. Astfel, pentru locatiile cu mai multe posturi de lucru, trebuie achizitionate, pe langa licenta de Pharma Original – server, si licentele de Pharma Original – statie. Aplicatia instalata pe statii permite accesul utilizatorului la toate functiile, similar aplicatiei server, mai putin la modulul ce asigura securitatea si integritatea datelor.

ABONAMENT LUNAR MENTENANTA SOFTWARE | incepand cu 150 RON+TVA/calculator

Abonamentul lunar include servicii precum: asistenta telefonica, remote, deplasare la sediul clientului, actualizarea si intretinerea aplicatiei Pharma Original respectand  normele legale implementate de Ministerul de Finante, Ministerul Sanatatii si CNAS.

Optiunea SQL din ecranul principal al aplicatiei de gestiune farmaceutica PharmaOriginal este destinata farmaciilor cu mai multe puncte de lucru.

Folosind acest modul utilizatorii:

  1. pot avea acces la informatii centralizate: stocuri, intrari, iesiri;
  2. pot administra nomenclatoarele comune, specifice intregului lant: catalog de produse, nomenclator de categorii | subcategorii de produse, nomenclator de utilizatori,  nomenclator de producatori, nomenclator de parteneri, nomenclator de clienti fideli;
  3. pot stabili strategia de marketing prin setarea si gestionarea promotiilor la nivel de lant de farmacii;
  4. pot realiza aprovizionarea pe baza indicatorilor statistici
  5. pot gestiona transferul de avize intre puncte de lucru;
  6. pot realiza comenzi online catre depozitul propriu.

Toate ferestrele sunt prevazute cu optiuni de filtrare avansata a datelor, utilizatorul putand astfel sa-si genereze propriile rapoarte. Rapoartele pot fi transmise catre imprimanta sau exportate in format XLS.

Modul Nomenclatoare | Stoc lant

Pentru buna functionare a aplicatiei la nivelul lantului de farmacii, este necesara realizarea si intretinerea nomenclatoarelor unice de: utilizatori, produse, categorii produse, producatori. Pornind de la datele deja existente in farmacii in programul de gestiune, acestea se genereaza automat, utilizatorului revenindu-i intr-o prima faza sarcina selectarii definitiilor unice, apoi fiind necesara doar intretinerea informatiilor prin operatii de adaugare/stergere.

Stocul centralizat prezinta informatii cumulate pentru intregul lant, precum si detalieri la nivel de produs pe punct de lucru. Acest modul permite gestionarea stocului cu privire la perioada de stationare, termen de valabilitate, precum si setarea preturilor unice la nivel de lant.

Modul Intrari | Iesiri lant

Analiza intrarilor si iesirilor la nivel de documente si detaliat pe produse, tip produse, categorii produse, producatori, furnizori, utilizatori s.a. poate fi realizata cu ajutorul celor doua module.

Modul plati centralizate

Lanturile de farmacii care gestioneaza plata facturilor si programarea platilor, dintr-un singur punct de lucru, pot utiliza acest modul, astfel documentele de plata (OP, chitante) pot fi operate dintr-o locatie pentru  facturile operate in punctele de lucru.

Modul fidelizare clienti lant | promotii

Setarea regulamentului de fidelizare la nivelul intregului lant (carduri de fidelitate, promotii, cupoane-discounturi acordate de producatori) se realizeaza centralizat folosind optiunea Promotii SQL. Farmacia poate defini promotii periodice pe anumite produse, sau poate implementa variante de aplicare discounturi diferentiate in functie de tipul produselor (RX, OTC, ALTE), adaos, pret amanunt, in functie de tipul eliberarii(liber, retete) s.a..

Modul retete lant

Accesarea retetelor eliberate la nivelul intregului lant poate fi realizata prin intermediul acestui modul. Situatii detaliate pentru anumite perioade de prescriere si eliberare cu privire la medicamentele eliberate, medicii prescriptori, DCI-uri, tip de retete etc pot fi generate folosind optiunea de filtrare avansata.

Modul comenzi depozit

Modulul este proiectat pentru automatizarea procesului de transfer marfa (emitere comanda din farmacie, preluare comanda in depozit, emitere automata aviz de transfer pe baza comenzii in depozit, preluare aviz in format electronic la farmacie) si este destinat lanturilor de farmacii cu depozit propriu, sau care realizeaza transferuri de marfa intre puncte de lucru.

Modul defectura

Necesarul realizat de fiecare farmacie din lant se centralizeaza cu ajutorul acestui modul, perosanei responsabile cu aprovizionarea usurandu-i-se sarcina. Modulul permite adaugarea de explicatii suplimentare pentru fiecare produs din defectura.

Modul transfer avize electronice (SQL)

Automatizarea procesului de transmitere / preluare avize similar importului de facturi de la furnizori. Utilizatorul poate vizualiza statusul avizelor (preluat/nepreluat)

Modul oferte furnizori

Pe baza ofertelor periodice transmise de furnizori intr-un format prestabilit, farmacia poate accesa informatii cu privire la cele mai avantajoase conditii de aprovizionare. Astfel in fereastra de achizitii pot fi vizualizate simultan informatii despre stocul curent, vanzari, intrari si oferte furnizori.

Modul contabilitate

Modulul permite realizarea situatiilor contabile: Raport de gestiune, Jurnale cumparari/vanzari, Centralizatoare note transfer intrare/iesire, Monetare la nivel centralizat, precum si exportul datelor catre programele de contabilitate.

Modul achizitii

Fereastra este impartita in 3 zone : Tabelul centralizator cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru fiecare produs la nivelul intregului lant. | Tabelul al doilea cuprinde informatii despre stoc, vanzare, necesar, stoc minim, stoc optim, stoc maxim  pentru produsul selectat in primul tabel  la nivelul fiecarui punct de lucru. |Tabelul al treilea contine oferta furnizorilor pentru produsul selectat in primul tabel, reperele fiind ordonate crescator in functie de pretul net (pretul cu discountul inclus).

 

Solicita Demo sau Oferta
*
*
*

Stiri din piata farma

Ministrul Sanatatii anunta vesti bune pentru studentii universitari din domeniul medical.     Ministrul Sanatatii, Prof. Dr. Florian Bodog va solicita Guvernului Romaniei majorarea locurilor in universitatile de medicina si farmacie in functie de posibilitatea acestora de pregatire a studentilor, numarul inscrierilor la concursul de rezidentiat si nevoile existente in unitatile sanitare teritoriale.   “Anul acesta vrem sa pregatim mai multi specialisti pentru ca, realitatea din sistem, ne arata ca este nevoie de medici specialisti tineri in spitale. Voi propune primului ministru suplimentarea locurilor la Rezidentiat, pe baza solicitarilor realizate de universitati si studenti, dar si in baza experientei din ultimii ani”, a declarat ministrul BODOG.   De asemenea, se dezbat planuri pentru a oferi oricarei institutii de invatamant superior medical publica posibilitatea de a organiza si sustine concursul de Rezidentiat si oportunitatea tinerilor studenti de a merge la practica pe parcursul anilor de Rezidentiat in spitalele de stat ale tari, cu speranta ca vor fi determinati dupa 3-4 ani de practica sa lucreze intr-o astfel de unitate. Concursul de rezidentiat de anul acesta pentru domeniile medicina, medicina dentara si farmacie va fi organizat duminica, 19 noiembrie 2017 si se va desfasura in 6 centre universitare: Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Targu Mures si Timisoara. In luna octombrie se vor afisa pe site-ul www.rezidentiat.ro numarul locurilor disponibile, metodologia, conditiile de participare si numarul posturilor disponibile. Sursa: www.Paginamedicala.ro In curand telefonul mobil va putea masura tensiunea arteriala.     Potrivit celor de la Apple a fost obtinut un brevet pentru a transforma un Iphone intr-un device de monitorizare a sanatatii. Nu se stie cand va fi lansat insa acesta va masura... read more

Cautam Expert in accesarea fondurilor europene!

WinSoft Suport isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in accesarea fondurilor europene, iar tu ai putea fi aceea. Daca ti se potriveste descrierea, te invitam sa ne povestesti despre proiectele pe care le-ai implementat. Nivel cariera: 2-5 ani Program job: full time Cerinte: • Studii superioare finalizate (studii in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene); • Certificari in domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achizitii Publice, etc.); • Minim 4 ani experienta in aplicarea si gestionarea fondurile europene in domeniul IT; • Experienţă OBLIGATORIE in domeniul consultanței pentru accesarea fondurilor europene: intocmire cereri de finantare, derulare proceduri de achizitii, intocmire cereri de plata/rambursare etc. • Lb. engleza – nivel avansat; • Permis conducere – categoria B; • Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si negociere; • Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene; • Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate. Responsabilitati: • Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor; • Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului; • Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila; • Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc. • Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor; • Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare; • Evaluarea eligibilitatii proiectelor; • Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare; • Organizarea procedurilor de... read more

Dam startul la un stil de viata sanatos!

Pentru ca ne place sa fim sanatosi, activi si la moda, organizam un concurs prin care poti castiga Bratara Fitness Monitor Black. Concursul se desfasoara exclusiv pe platforma de socializare Facebook, incepand de astazi, iar pentru a intra automat in extragere trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi: Like paginii noastre de facebook si Share la postarea campaniei. Gadget-ul oferit ca premiu este creat special pentru a te ajuta sa imbuntatesti si sa monitorizezi activitatea fizica depusa pe parcursul zilei. O bratara eleganta care poate fi asortata la orice tinuta, dar si un ajutor in diminetile grele. Poate fi folosita ca si alarma, fiind prevazuta cu un sistem de vibratie. Este rezistenta la apa si functioneaza in stand-by pana la 30 de zile. Bratara este compatibila cu dispozitive mobile ce au o versiune de Android 4.4 sau mai noi. Concursul se finalizeaza in data de 30 iunie 2017, iar castigatorul va fi extras prin RandomOrg si anuntat pe pagina de facebook WinSoft Suport. Regulament campanie Cu WinSoft Suport te mentii in... read more

Sfaturi pentru a va feri de amenintarea cibernetica

„Ameninţarea cibernetică de tip ransomware WannaCryptor criptează datele utilizatorilor şi apoi solicită recompensă. În timp ce ransomware-ul convenţional, una dintre cele mai prolifice ameninţări ale momentului, se răspândeşte prin emailuri cu documente periculoase ataşate, browser-e şi exploit-uri în aplicaţiile web, atacul de astăzi foloseşte o vulnerabilitate prezentă în majoritatea versiunilor sistemului de operare Windows. Vulnerabilitatea MS17-010 permite atacatorului să ruleze cod periculos pe un computer vulnerabil şi să folosească acel cod pentru a infecta sistemul cu ransomware fără ca cineva să acceseze linkuri sau să deschidă emailuri infectate”, potrivit datelor comunicate de compania românească Bitdefender, unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de soluţii de securitate IT. Avand in vedere riscurile la care computerele dumneavoastra sunt expuse ca urmare a atacurilor cibernetice (WannaCry), va rugam frumos sa acordati atentie maxima urmatoarelor aspecte: • nu deschideti atasamente ale emailurilor provenite de la necunoscuti; • asigurati-va ca sistemul de operare (Windows) are aplicate toate update-urile si acceptati actualizarea Windows, care va fi propusa in mod automat. Pe linkul de mai jos găsiți patch-ul CRITIC MS17-010 de la Microsoft care trebuie instalat pe stații si servere. In urma instalării necesita repornire. Sunt mai multe versiuni de fișier funcție de sistemul de operare, se vor descărca si instala cele care se aplica: https://technet.microsoft.com/en-us/library/security/ms17-010.aspx • actualizati programul antivirus; • daca intalniti un fisier pe care nu il mai puteti accesa, va rugam sa anuntati de urgenta responsabilii IT din farmacia dumneavoastra sau reprezentantii WinSoft Suport; • in cazul nefunctionarii aplicatiilor de gestiune farmaceutica va rugam sa va adresati echipei de Suport sau reprezentantilor regionali; • realizati salvarea datelor pe stick-uri sau... read more

Numar farmacii

Numar utilizatori

Numar calculatoare