Echipamente AMEF cu jurnal electronic & comunicarea cu programul de gestiune PharmaOriginal

In Sedinta de Guvern din data de 8 noiembrie 2017 au fost stabilite cerintele tehnice pe care noile tipuri de case de marcat trebuie sa le indeplineasca pentru autorizare.
Contribuabilii Mari si Mijlocii trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 Iulie 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Septembrie 2018.
Contribuabilii Mici trebuie sa se doteze cu echipamente fiscale conform Art3 alin. (2) incepand cu data de 01 August 2018, termenul pentru aplicarea amenzilor in cazul de nedotare este 01 Noiembrie 2018.

Conform Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 de catre operatorii economici cu modificarile si completarile ulterioare Art. 18 Alin. (6), programele de aplicatie externe interfatate cu aparatele de marcat electronice fiscale prevazute la art. 17 lit. a), b), e) si f) trebuie sa fie inregistrate in BNP (Biblioteca nationala de programe) prevazuta de Hotararea Guvernului nr. 1.621/2003 pentru organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica – ICI Bucuresti, cu modificarile si completarile ulterioare, specificand datele de identificare a aplicatiei, precum si modelele de echipamente fiscale omologate cu care se interfateaza. Dupa cum puteti vizualiza pe website-ul ICI, programul de gestiune farmaceutica PharmaOriginal a fost inregistrat in BNP https://casedemarcat.ici.ro/inregistrare-bnp/bnp-programe-de-aplicatie-externa/

Avand in vedere termenele foarte scurte pentru dotare cu echipamente noi si tinand cont de stocurile limitate existente la distribuitorii agreati, sugeram farmaciilor sa demareze procesul de achizitionare case de marcat / imprimante fiscale cu jurnal electronic. Au fost testate de catre reprezentantii WinSoft Suport echipamentele fiscale avizate: Datecs, Tremol, Custom, toate acestea fiind compatibile cu programul de gestiune PharmaOriginal. Recomandam farmaciilor cu trafic mediu-mare achizitionarea de imprimante fiscale Datecs FP700, iar ca o alternativa pentru locatiile cu trafic redus, casele de marcat Datecs DP25/DP150.

Recomandam ca partea de comunicare intre casa de marcat si programul de gestiune sa se realizeze prin intremediul driver-ului FiscalNet, dezvoltat si testat impreuna cu partenerul nostru EconMedia Software. Pretul licentei de activare a driverului este 100 RON + TVA. Aceasta licenta este valabila pentru o singura serie de casa de marcat si este pe o perioada nelimitata. Driver-ul este compatibil cu toate modelele de echipamente fiscale cu jurnal electronic avizate pana in prezent.

poza_FB_casedemarcat