Cautam Expert in accesarea fondurilor europene!

WinSoft Suport isi mareste echipa! Cautam o persoana cu experienta in accesarea fondurilor europene, iar tu ai putea fi aceea. Daca ti se potriveste descrierea, te invitam sa ne povestesti despre proiectele pe care le-ai implementat.

Nivel cariera: 2-5 ani
Program job: full time

Cerinte:
• Studii superioare finalizate (studii in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene);
• Certificari in domeniu (Manager de Proiect, Expert Fonduri Europene, Expert Achizitii Publice, etc.);
• Minim 4 ani experienta in aplicarea si gestionarea fondurile europene in domeniul IT;
• Experienţă OBLIGATORIE in domeniul consultanței pentru accesarea fondurilor europene: intocmire cereri de finantare, derulare proceduri de achizitii, intocmire cereri de plata/rambursare etc.
• Lb. engleza – nivel avansat;
• Permis conducere – categoria B;
• Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si negociere;
• Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene;
• Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate.

Responsabilitati:
• Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor;
• Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului;
• Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila;
• Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc.
• Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor;
• Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare;
• Evaluarea eligibilitatii proiectelor;
• Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare;
• Organizarea procedurilor de achizitii si consiliere in realizarea acestora;
• Gestionarea relatiilor cu institutiile finantatoare;
• Intocmirea documentatiei aferente Cererii de Finantare, analiza financiara;
• Monitorizarea și informarea interna a tuturor modificărilor legislative legate de acest domeniu si a ghidurilor specifice programelor de finantare.